تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775354
شناسه : 3775354
تاریخ :
آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان زنجان اقتصاد ایران: زنجان- معاون امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان زنجان گفت: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان زنجان در قالب جشنواره «اتفاق ۴» در ۳۵ غرفه آغاز به کار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا اسماعیلی صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان زنجان، گفت: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان زنجان در قالب جشنواره «اتفاق ۴» در ۳۵ غرفه با هدف معرفی توانمندهای و شناساندن فعالیت آنها در حوزه‌های مختلف آغاز به کار کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: جشنواره اتفاق ۴ بستری مناسب برای جوانان است تا توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار به نمایش بگذارند و با حمایت‌های لازم، گام‌های محکمی در مسیر کارآفرینی بردارند.

اسماعیلی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان زنجان به تعداد ۳۵ غرفه توانمندی‌های خود را در مجموعه تاریخی و خاطره‌انگیز کارخانه کبریت زنجان در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۵ غرفه به حوزه جوانان و ۲۰ غرفه نیز به جوانان دستگاه‌های اجرایی دیگر اختصاص دارند که محصولات و دستاوردهای خود را ارائه کرده‌اند، ادامه داد: هدف وزارت ورزش و جوانان در سمن و سازمان‌های مردم‌نهاد تسهیلگری و معرفی فعالیت‌های بیش از بیش آنها به عموم مردم است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، با اختتامیه این نمایشگاه و جشنواره اتفاق ۴ با حضور مسئولان کشوری از ۱۰ سمن برتر، سه سمن شایسته تقدیر خواهند شد.

همچنین از پنج غرفه‌دار برتر نمایشگاه نیز تجلیل خواهد شد.