تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3775334
شناسه : 3775334
تاریخ :
نقشه خطرناک نتانیاهو برای اشغال شمال نوار غزه! اقتصاد ایران: یک روزنامه صهیونیستی، طرح خطرناک نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مبنی بر اشغال شمال نوار غزه و شهرک سازی در این منطقه فاش کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی خود را برای مرحله آتی جنگ در نوار غزه یعنی شهرک سازی و اشغال شمال این باریکه آماده می‌کنند.

در این گزارش آمده است، رژیم صهیونیستی وارد مرحله دوم جنگ در نوار غزه می‌شود و تلاش دارد کنترل شمال این باریکه تا محور نتساریم را به دست بگیرد؛ این محور که به دست ارتش رژیم صهیونیستی ایجاد شده شمال نوار غزه را از جنوب آن جدا می‌کند.

هاآرتص اضافه کرد، این عملیات به صورت تدریجی با شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه و الحاق آن به اراضی اشغالی انجام می‌شود و بر اساس میزان حساسیت‌های بین المللی نسبت به آن جلو خواهد رفت.

در صورت اجرای این پروژه، ساکنان مناطق شمالی نوار غزه از این بخش بیرون رانده می‌شوند. نویسنده این گزارش تاکید کرد که نتانیاهو به دنبال گسترش اراضی اشغالی است و این حرکت را یک پیروزی مطلق برای خود می‌داند. وی اضافه کرد، این مرحله جدید از جنگ در نوار غزه در تاریخ ۲۸ اوت گذشته و حین انتخاب العاد گورین به عنوان رئیس به اصطلاح کمیته کمک‌های انسانی در نوار غزه آغاز شده است؛ این عنوان طولانی که گورین با خود دارد معادل رئیس دولت مدنی در کرانه باختری است و باید به او به عنوان حاکم نوار غزه نگاه کرد!