تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3775328
شناسه : 3775328
تاریخ :
استقلالی‌ها دست محمدحسین میثاقی را رو کردند اقتصاد ایران: دیشب مطابق هر هفته شاهد حمله هواداران فوتبال به محمدحسین میثاقی مجری و تهیه کننده این برنامه بودیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: دیشب برنامه فوتبال برتر از تلویزیون پخش شد و مطابق هر هفته شاهد حمله هواداران فوتبال به محمدحسین میثاقی مجری و تهیه کننده این برنامه بودیم. در برنامه دیشب به علل حواشی باشگاه استقلال پرداخته شد و به این منظور سه تن از مدیران سابق این باشگاه به عنوان مهمان دعوت شده بودند.

صحبت‌های حاشیه‌ای مدیران سابق استقلال باعث بحث و جدل‌های بی شماری در فضای مجازی شد. هواداران آبی می‌گویند چون مالک باشگاه رقیب به عنوان اسپانسر این برنامه انتخاب شده است این حواشی را برای تیم محبوب آنها ایجاد می‌کند و به نظر می‌رسد که امسال رابطه خوبی بین میثاقی و استقلالی‌ها برقرار نباشد. در ادامه بعضی از نظرات هواداران استقلال درباره برنامه دیشب فوتبال برتر را با هم مرور می‌کنیم:

رسول: به نظر من کل هدف میثاقی از برنامه امشب، تخریب هلدینگ خلیج فارس بود و کلیت واگذاری به این مجموعه رو زیر سوال برد. در حالیکه این واگذاری غلط نبود و اتفاقا استقلال بعد از سال‌ها سر و سامان گرفت و در نقل و انتقالات مشکل مالی نداشت.
مشکل در واقع ضعف احمد شهریاری و به عنوان نماینده هلدینگه و با انتخاب یه شخص قوی و باتجربه این مشکل هم حل میشه ولی مشکل امثال میثاقی اینه که استقلال بعد از سالها سر و سامان گرفته و می‌خوان هر جور شده این وضعیت رو تغییر بدن.

فرید: ‏هلدینگ تو اولین پنجره نقل و انتقالاتی خودش زکیپور و رضاییان و کاکوتا و اندونگ آورده
کلی بدهی پرداخت کرده
حداقل تیم تو این چند وقت مشکل مالی نداشته ولی میثاقی و دار و دستش معتقدن هلدینگ ضعیف بوده
هلدینگ فقط تو انتخاب هیئت مدیره تیم ضعیف بوده

سینا حسینی، خبرنگار: امشب اگر ‎میثاقی در کنار مدیران ناکام ‎فتح‌الله‌زاده را هم به برنامه‌اش دعوت می‌کرد کلکسیون اخراجی‌ کامل می‌شد!
ضدیت شبکه۳ با منافع ‎استقلال مثل روز روشن است، شاید اگر هلدینگ ‎خلیج فارس مثل مالک حریف اسپانسر این برنامه بود، بی‌کفایت‌ها امشب برای آبیها نسخه‌پیچی نمی‌کردند!

محمد: هدف برنامه‌ی میثاقی برای تریبون دادن به مدیران گذشته‌ی استقلال این بود تا عملکرد هلدینگ را زیر سوال ببرند اما بزرگترین دلیلِ امیدواریِ هواداران و البته نگرانیِ دشمنان این نکته است که هلدینگ خلیج فارس بهترین انتخاب برای مالکیتِ باشگاه بزرگ استقلال بود.

علی: فتحی با دلار ۱۳ هزار تومنی نتونست ۶ ماه ۲۰۰ هزار دلار بده استراماچونی بعد از ساختن استادیوم حرف می‌زنه.

پیمان مقدم: کارشناسان آسیب‌شناسی اوضاع استقلال:
اولیایی: زیر بار قانون عجیبی رفت که تاج از دسته۱ ناگهان به دسته۳ سقوط کرد!

فتحی:مسبب فرار مربی خارجی، شکایتش و خسارت ۱.۵میلیون دلاری و حذف تیم از آسیا شد.

خطیر: قانون چرند سقف بودجه را فصل‌الخطاب کرد و باعث تضعیف تیم و از دست رفتن قهرمانی شد.

علیرضا: شما تابحال دیدین یکبار تو تلویزیون توصیه و پیشنهاد بشه پرسپولیس بازیکن نخره ولی کار زیرساختی بکنه؟ مثلا شنیدین سعید صادقی رو نخرن بجاش برن استادیوم بسازن؟ یا شنیدین بگن پورعلی گنجی رو نخرین جاش برید برای تلویزیون اختصاصی هزینه کنید؟

همین امسالم هیچکس توصیه نکرد بیرانوند بره این تصمیم خودشون بود که تیمشونو جوونتر کنن. برای پرسپولیس هرگز چنین بحثایی مطرح نیست ولی استقلال هر سال باید این تزهای سطح بالا رو تحمل کنه.

 

پ