تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3775317
شناسه : 3775317
تاریخ :
طرح بازدید پیش از سفر خودروی جی۴ تمدید شد اقتصاد ایران: عصر خودرو- کرمان موتور طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودروی J۴» از سوم شهریور را اجرا کرد و حدود پنج هزار و ۵۰۰ خودروی جک جی۴ در این طرح شرکت کردند و با توجه به استقبال فراوان، طرح به مدت دو هفته تا مورخه ۶ مهر تمدید شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت کرمان موتور به مناسبت فرا رسیدن ماه شهریور در راستای فراهم کردن سفری ایمن برای مشتریان طرح خدماتی رایگان «بازدید پیش از سفر تابستانی خودروی J4» را اجرا کرد. این طرح که از سوم شهریور ماه آغاز شده و تا تاریخ 6 مهر ماه تمدید شد؛ بعد از گذشت نیمی از زمان اجرای طرح، حدود پنج هزار و 500 خودروی جی4 از خدمات رایگان این طرح استفاده کردند.

طرح تابستانی کرمان موتور مشمول تمام مالکین خودروهای JAC J4 بود که در این طرح استان تهران و بعد از آن اصفهان بیش‌ترین تعداد مراجعه کننده در این طرح را داشتند. در استان تهران مجموعا هزار و 791 دستگاه و در استان اصفهان 492 دستگاه جی4 در این طرح شرکت کردند.

استان کهکلویه و بویراحمد با تنها 16 دستگاه، در کنار ایلام و همدان با 19 دستگاه، کمترین میزان مراجعه کننده در طرح پیش از سفر جی4 را ثبت کردند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط شرکت تجارت بم خودرو، بازوی اجرایی ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور، میانگین پذیرش روزانه خودروی J4 در چهار ماه نخست سال، 485 دستگاه ثبت شده است. همچنین در زمان اجرای طرح یش از سفر، با شیفت‌های ویژه شبکه نمایندگی کرمان موتور، در روزهای تعطیل شهریور ماه نیز اجرای طرح و پذیرش خودروها متوقف نشده است.

دارندگان خودروی جک J4 که از خدمات رایگان این طرح استفاده نکردند؛ تا 23 شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت بم خودرو به نشانی https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/  برای اخذ نوبت اقدام کنند و از خدمات ویژه ارزشمندی که کرمان موتور در نظر گرفته است، بهرمند شوند.

بر اساس اطلاعیه کرمان موتور در این طرح رایگان تابستانی، خدماتِ تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، اجرت سرویس ادواری رایگان متناظر با طرح، بازدید و به‌روزرسانی نرم افزار موتور خودرو، بازدید و کنترل عملکرد کلیه چراغ‌ها (لامپ‌ها) جلو و عقب خودرو، بازدید و کنترل نشتی کلیه سیالات خودرو برای دارندگان خودروی J4 در نظر گرفته شده است.