تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3775274
شناسه : 3775274
تاریخ :
اعتراض متفاوت هلندی‌ها به حمایت مک‌دونالد از رژیم صهیونیستی اقتصاد ایران: مردم هلند در شهر روتردام اعتراض متفاوتی را به علت حمایت رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد از رژیم صهیونیستی در مقابل یکی از شعب این رستوران به نمایش گذاشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، مردم هلند دیروز تجمع اعتراض آمیزی در برابر یکی از شعبه‌های رستوران آمریکایی مک دونالد در مرکز شهر روتردام برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم دستان و بدن خود را به صورت نمادین به خون آغشته کردند تا جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

تصاویر این اعتراضات نشان می‌دهد که شرکت کنندگان در این مراسم پرچم‌های فلسطین را در دست دارند و پلاکاردهایی در محکومیت همکاری رستوران مک دونالد و شرکت آمریکایی کوکاکولا با رژیم صهیونیستی به اهتزاز درآورده‌اند.

معترضان همچنین نسبت به مواضع دولت هلند در قبال اشغالگران اعتراض کرده و خواستار توقف همکاری با رژیم صهیونیستی شدند.

رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد از ۱۰ ماه پیش تاکنون هدف تحریم گسترده در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی و همچنین کشورهای اروپایی و غربی قرار گرفته اند. این تحریم‌ها به علت حمایت مک‌دونالد از رژیم صهیونیستی و انتشار تصاویری بود که نشان می‌داد رستوران‌های زنجیره‌ای مذکور به عناصر ارتش اسرائیل غذا هدیه می کنند.