تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3775260
شناسه : 3775260
تاریخ :
تصاویر لورفته از شیائومی 14T پرو، طراحی جدید دوربین‌ها را نشان می‌دهند اقتصاد ایران: شیائومی 14T پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس بهره می‌برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

گوشی شیائومی 14T پرو احتمالاً در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور و مهر) رونمایی خواهد شد. با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی از جدیدترین گوشی شیائومی، PassionateGeekz رندری از گوشی شیائومی 14T پرو منتشر کرده است که جزیره‌ی دوربین پشتی این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد.

تصویر منتشرشده نشان می‌دهد که شیائومی 14T پرو مانند شیائومی 13T پرو از سه دوربین در پنل پشتی بهره می‌برد. دوربین‌ها و ماژول فلاش به‌صورت مربعی در کنار هم قرار گرفته‌اند. نام تجاری لایکا نیز از سمت چپ و پایین جزیره‌ی دوربین به بخش مرکزی منتقل شده است.

پنل پشتی و نمای جلو گوشی شیائومی 14T پرو
PassionateGeekz

رندر منتشرشده نشان می‌دهد که شیائومی برای ساخت لبه‌های کناری جزیره‌ی دوربین گوشی شیائومی 14T پرو نسبت‌ به شیائومی 13T پرو از طراحی ساده‌تری استفاده کرده و بخش جلویی گوشی از حاشیه‌های باریک‌تری برخوردار است. نام شیائومی در پشت گوشی و دکمه‌های آن نیز در کناره‌ها قرار گرفته‌اند.

دوربین اصلی گوشی شیائومی مدل 14T پرو از حسگر ۱٫۱٫۳۱ اینچی Light Fusion 900 با بزرگ‌نمایی دوبرابری بدون افت کیفیت بهره می‌برد. بر اساس شایعه‌های قبلی، دوربین این گوشی به لنز LEICA VARIO-SUMMILUX با پشتیبانی از فاصله‌ی کانونی متغیر مجهز است.

قیمت گوشی جدید شیائومی 14T پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی احتمالاً حدود ۸۹۹ یورو (معادل ۹۹۳ دلار) خواهد بود. انتظار می‌رود قیمت گوشی شیائومی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز ۶۴۹ یورو (معادل ۷۱۷ دلار) باشد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی دیگر کانفیگ‌های رم و فضای ذخیره‌سازی دردسترس نیست.

مقالات مرتبط:
  • گوشی شیائومی 14T پرو چه مشخصاتی خواهد داشت؟
  • قیمت و مشخصات فنی شیائومی 14T و 14T پرو به‌طور کامل فاش شد

قدرت پردازشی شیائومی 14T را پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا و 14T پرو را پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، تأمین خواهد کرد. گوشی‌های جدید شیائومی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند.

شیائومی 14T پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت بهره می‌برد. این گوشی تأییدیه‌ی NBTC و گواهی مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP68 را دریافت کرده است.