تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3775250
شناسه : 3775250
تاریخ :
سرمربی سابق اردن: ایران همیشه مدعی است/ بازی با امارات سخت است اقتصاد ایران: «حسین عموته» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اردن مصاف ایران و امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را برای هر دو تیم سخت توصیف کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دومین دیدار خود از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه هزاع بن زائد شهر العین رو در روی هم قرار می‌گیرند.

حسین عموته، سرمربی مراکشی باشگاه الجزیره، درباره بازی امارات و ایران اظهار داشت: ابتدا به تیم ملی امارات تبریک می‌گویم که موفق شد پیروزی مهمی مقابل تیم قطر با نتیجه ۳ بر یک کسب کند. تیم امارات در نیمه دوم بازی را به خوبی مدیریت کرد و توانست با تمرکز بالا و استفاده بهینه از فرصت‌ها، خود را در زمین مسلط کند. مهاجمان اماراتی نیز با دقت از عمق دفاع حریف عبور کرده و گل‌های خود را به ثمر رساندند.

او ادامه داد: کسب ۳ امتیاز در آغاز مسابقات بسیار مهم بود و این پیروزی قبل از دیدار با ایران اهمیت بالایی دارد. تیم ایران همیشه یکی از مدعیان اصلی است و به طور منظم به جام جهانی راه می‌یابد. این بازی برای هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود، اما پیروزی مقابل قطر می‌تواند انگیزه بزرگی برای امارات در راه کسب ۳ امتیاز دیگر باشد، که گامی بزرگ در مسیر موفقیت این تیم خواهد بود. امارات باید با همان قدرت ادامه دهد.

در مورد تیم ملی اردن، که عموته پیش از پیوستن به الجزیره هدایت آن را بر عهده داشت، او گفت: تیم اردن پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و متشکل از بازیکنانی با روحیه جنگندگی و انضباط تاکتیکی است. در بازی اخیر مقابل کویت، اردن در دقایق پایانی گل ناگواری دریافت کرد و در حالی که می‌توانستند بازی را زودتر تمام کنند، فرصت‌های زیادی را از دست دادند. به همین دلیل، می‌توان گفت که اردن بهای سنگینی برای هدر دادن این موقعیت‌ها پرداخت. با توجه به جریان بازی، تساوی نتیجه‌ای عادلانه نبود. امیدوارم تمامی تیم‌های عربی در مرحله مقدماتی موفق باشند.»