تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3775192
شناسه : 3775192
تاریخ :
آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس صرف‌نظر از نمایشگر و باتری، هیچ تفاوتی با هم ندارند اقتصاد ایران: آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس در اکثر بخش‌‌ها مشخصات یکسانی دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپل دیشب در مراسم It's Glowtime به‌طور رسمی سری آيفون ۱۶ را معرفی کرد و تمام ویژگی‌های آن‌ها را به‌نمایش گذاشت.

با مراجعه به صفحه‌ی مشخصات آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس، متوجه می‌شویم که این دو گوشی صرف‌نظر از نمایشگر و باتری، هیچ تفاوتی با هم ندارند؛ درحالی‌که مدل‌های سال گذشته تفاوت‌های محسوس بیشتری داشتند.

آیفون ۱۵ پرو مکس یک دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری داشت که از فناوری Tetraprism استفاده می‌کرد؛ اما دوربین تله‌فوتوی آیفون ۱۵ پرو فقط زوم اپتیکال ۳ برابری برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

امسال هر دو دستگاه آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس از دوربین‌های تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با نام تجاری «فیوژن» و دوربین فوق‌ عریض ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. دوربین فوق‌ عریض پیشرفت‌های زیادی داشته است و از عکاسی ماکرو هم پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌های مرتبط
  • آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس رونمایی شدند؛ بازگشت دوقلوها با نمایشگر بزرگ‌تر و دکمه جدید
  • آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس رونمایی شدند؛ سنت‌گرایی اپل با احیای روح آیفون X
  • کمرا کنترل؛ دکمه جدید آیفون ۱۶ برای ارتقای تجربه عکاسی و فیلمبرداری

گوشی اپل مدل آیفون ۱۶ پرو مکس دارای صفحه‌نمایش بسیار بزرگ ۶٫۹ اینچی است و باتری آن هنگام هنگام پخش ویدئو ۳۳ ساعت دوام می‌آورد. آیفون ۱۶ پرو صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی دارد و در شرایط مشابه عمر باتری ۲۷ ساعتی را ارائه می‌دهد.

مدل‌های پایه‌ی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به‌ترتیب فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دارند. قیمت گوشی ‌های مذکور برای مدل پایه به‌ترتیب ۹۹۹ و ۱,۱۹۹ است و می‌توان حداکثر نسخه‌ی یک ترابایتی آن‌ها را تهیه کرد.