تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3775167
شناسه : 3775167
تاریخ :
آقای هالیوودی در آستانه بازگشت به پرسپولیس اقتصاد ایران: هافبک سرخ‌ها فردا با دریافت کارت پایان خدمت خود و ارائه آن به سازمان لیگ به صورت رسمی بار دیگر به این تیم بازخواهد گشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: میلاد سرلک که فصل گذشته و در پنجره زمستانی به دلیل مشمول شدن خدمت سربازی پرسپولیس را به مقصد ملوان بندرانزلی ترک کرد، طی روزهای اخیر به تمرینات این تیم بازگشته اما پیگیر دریافت کارت پایان خدمت خود است.

آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سرلک فردا موفق خواهد شد کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده و به این ترتیب مشکلی برای بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان نخواهد داشت.

شماره 10 سابق پرسپولیس که اکنون این شماره را در اختیار عیسی آل کثیر می‌بیند، بعد از تمرین نوبت صبح فردا راهی نظام وظیفه خواهد شد تا مراحل پایانی دریافت کارت پایان خدمت خود را طی کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، عصر به صورت رسمی بار دیگر از سوی این باشگاه رونمایی خواهد شد تا بازگشتش را به این شکل جشن بگیرد.

سرلک یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و به نظر نمی‌رسد فعلا بحث تمدید قرارداد او شکل گیرد و تا پایان فصل در اختیار سرخپوشان خواهد بود.

هافبک دفاعی پرسپولیس که تمدید قبلی قراردادش را به شکلی پر سروصدا و با حضورش در باشگاه با لیموزین و تیپ هالیوودی به انجام رساند، به نظر می‌رسد این بار به دنبال تمرکز بیشتر و دوری از حواشی و ایجاد شرایط مناسب برای بازگشت دوباره به رقابت در ترکیب این تیم باشد.