تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775159
شناسه : 3775159
تاریخ :
درخشش فرزندان و همسران کارکنان پلیس خراسان‌جنوبی در مسابقات قرآن اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از افتخارآفرینی ۱۲ نفر از فرزندان و همسران کارکنان انتظامی استان در پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم صفورائی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتخارآفرینی فرزندان و خانواده‌های کارکنان پلیس استان در مسابقات قرآنی فراجا افزود: در این دوره از مسابقات و در رشته حفظ ۲۰ جز محمد صادق رضایی رتبه اول را در بخش پسران بالای ۱۶ سال و امیر محمد طالبی در حفظ ۲۰ جز پسران زیر ۱۶ سال رتبه دوم و سعید جوادنیا در رشته حفظ ۳ جز پسران بالای ۱۶ رتبه اول را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ ۳ جز پسران بالای ۱۶ علی عباسی رتبه دوم و در رشته اذان پسران بالای ۱۶ سال علی عاملی نیا توانستند رتبه دوم را کسب کنند.

وی در ادامه بیان کرد: خانم اقدس فرخنده جوادی در رشته حفظ ۵ جز بخش همسران رتبه دوم و سرکار خانم زهرا خسروی در رشته حفظ ۱۰ جز دختران زیر ۱۶ سال توانستند رتبه دوم را کسب نمایند.

حجت الاسلام صفورایی در ادامه با اشاره به نتایج بخش درک مفاهیم و نکات تفسیری و نهج‌البلاغه این دوره از مسابقات اضافه کرد: خانم مبینا امامدادی در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری فرزندان دختر رتبه اول و محمد صادق رضایی در رشته درک مفاهیم فرزندان پسر رتبه سوم و سرکار خانم زهرا سعیدی در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک همسران توانستند رتبه دوم را کسب کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی در پایان یادآور شد: همچنین سرکار خانم کوثر بنی‌اسدی در بخش نهج البلاغه فرزندان دختر رتبه سوم و علیرضا صادقی در بخش نهج‌البلاغه فرزندان پسر توانستند رتبه دوم را کسب نمایند.

گفتنی است؛ پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده‌های کارکنان و پانزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل انتظامی ج. ا. ایران به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ و با حضور ۶۰۰ نفر از متسابقین در مشهد مقدس برگزار شد.