تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775142
شناسه : 3775142
تاریخ :
برگزاری ۱۴۰ برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در کاشان اقتصاد ایران: کاشان - فرماندار ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: ۱۴۰ برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در کاشان برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کریم اکبری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان اظهار کرد: برنامه امسال هفته دفاع مقدس کاشان با برنامه‌های کنگره ملی شهدا همخوانی دارد و برخی از برنامه‌ها در ذیل آن تعریف شده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «در راه فتح قله ایم» است، ابراز داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد است که قرار است با رویکرد کنگره ملی شهدای کاشان برگزار شود.

فرماندار ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه قرار است ۱۴۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در کاشان برگزار شود، تصریح کرد: اجلاسیه ها و یادواره‌های شهدای کاشان که قسمتی از برنامه‌های کنگره ملی شهدا است از هفته دفاع مقدس در کاشان شروع می‌شود به نحوی که قرار است ۲۰ یادواره در این ایام در کاشان برگزار شود.

وی از برگزاری رزمایش بزرگ کردان های بسیجی خواهر و برادر در اواخر شهریورماه در کاشان خبر داد و گفت: این رزمایش‌ها با دو رویکرد امداد و نجات و مردم یاری در هنگام حوادث و بحران‌ها و همچنین با رویکرد تأمینی و امنیتی برگزار می‌شود.

سرهنگ اکبری همچنین از نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت و برگزاری ۲۰۰ صبحگاه مشترک در مدارس کاشان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این صبحگاه‌ها با حضور اعضای پایگاه‌های بسیج و دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی همچنین از اجرای برنامه تلویزیون سرو کاشی خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه که ویژه کنگره ملی شهدای کاشان است به معرفی شهدای کاشان می‌پردازد و قرار است از شبکه اصفهان پخش شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان همچنین از تهیه ۱۰ مستند تلویزیونی از شهدای کاشان خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس که در ذیل برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان نیز است ساخت انیمیشن شهید طوفانی است که در مؤسسه آینده نگار کاشان ویژه کودکان و نوجوانان قرار است در ۱۳ قسمت ساخته شود.