تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3775115
شناسه : 3775115
تاریخ :
۱۰۰ هزار واحد دولتی "پالایش یکم" از طریق بورس واگذار می‌شود اقتصاد ایران: قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۰۰ هزار واحد از "صندوق سرمایه گذاری ETF پالایشی یکم"، زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برای واگذاری از طریق بورس به تصویب هیات واگذاری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در نخستین جلسه هیئت واگذاری در دولت چهاردهم که به ریاست دکتر عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی سازی گزارش عملکرد این سازمان در 6 ماه نخست سال جاری را ارائه کرد.

قیمت پایه و شرایط واگذاری 100 هزار واحد از "صندوق سرمایه گذاری ETF پالایشی یکم"، زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، برای واگذاری از طریق بورس هم در این جلسه که چهارصد و بیست و سومین جلسه هیئت واگذاری است، به تصویب رسید.

همچنین تصویب اصلاح اساسنامه شرکت‌های "ایرانی تولید اتومبیل (سایپا)، آلومینای ایران و ایران ترانسفو" و اتخاذ تصمیم در خصوص اصلاح "تعداد سهام قابل واگذاری شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس" بخش دیگری از دستور جلسه دیروز هیئت واگذاری بود.

انتهای پیام/