تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3775101
شناسه : 3775101
تاریخ :
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی تکمیل شد اقتصاد ایران: با برگزاری مسابقه انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آلبانی تکمیل شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ براساس مسابقات برگزار شده در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در دو وزن 70 و 79 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی شدند.

در ادامه رضا مومنی در جام تختی قهرمان 61 کیلوگرم شد تا گزینه اول شرکت در مسابقات جهانی در این وزن باشد. پیش از این با توجه به سن مومنی که زیر 23 سال است،‌ این احتمال مطرح بود که او نماینده این وزن ایران در مسابقات زیر 23 سال جهان باشد و به رضا اطری نایب قهرمان جهان در سال 2022 نیز فرصت دیگری داده شود،. با این حال باتوجه به اینکه مسابقات انتخابی وزن 92 کیلوگرم آزاد و 72 و 82 کیلوگرم فرنگی روز گذشته (19 شهریور) در تهران به انجام رسید و خبری مبنی بر برگزاری مسابقه انتخابی در وزن 61 کیلوگرم از سوی فدراسیون اعلام نشد، هرچند در این وزن رسما عنوان نشده که مومنی ملی‌پوش است،‌ اما به نظر همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی از سوی مومنی نیز قطعی است.

بنابراین با برگزاری مسابقه انتخابی وزن 92 کیلوگرم و برتری کامران قاسم‌پور مقابل امیرحسین فیروزپور در تک کشتی برگزار شده در این وزن، ترکیب تیم اعزامی کشتی آزاد ایران به مسابقات جهانی 2024 تیرانا به شرح زیر است:

وزن 61 کیلوگرم: رضا مومنی

وزن 70 کیلوگرم:‌ امیرمحمد یزدانی

وزن 79 کیلوگرم: محمد نخودی

وزن 92 کیلوگرم:‌ کامران قاسم‌پور

مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی 2024، روزهای 7 تا 10 آبان ماه در آلبانی به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/