تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3775091
شناسه : 3775091
تاریخ :
خطر محرومیت بیخ گوش پرسپولیس اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس برای خارج کردن نام اسدبیگی از فهرست بازیکنانش کار سختی در پیش دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایران ورزشی: سینا اسدبیگی در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل نساجی، از سوی گاریدو به بازی گرفته نشد و حتی گفته می‌شود باشگاه به این بازیکن اعلام کرده است که در تمرینات حاضر نشود.

در حال حاضر اسدبیگی نمی‌خواهد از جمع سرخپوشان جدا شود و مقابل فسخ مقاومت می‌کند اما پرسپولیس اصرار دارد که فسخ انجام شود. همچنین بازیکن اعلام کرده که مربی تیم به او اعتقاد دارد و خبر مازاد اعلام کردنش درست نیست. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد گاریدو اقتدار کافی را مقابل مدیران باشگاه ندارد تا تصمیمات خود را اعمال کند و اگر چنین ادعایی درست باشد، قطعاً برای این مربی در ادامه راه مشکل‌ساز خواهد بود.

از طرفی باشگاه پرسپولیس برای خارج کردن نام اسدبیگی از فهرست بازیکنانش کار سختی در پیش دارد و باید با این بازیکن برای فسخ توافقی قرارداد به جمع‌بندی برسد چرا که اگر بخواهد قرارداد این بازیکن را به صورت یکطرفه فسخ کند، تخلف انجام داده و اسدبیگی با شکایت از این باشگاه می‌تواند حتی پرسپولیس را از پنجره نقل و انتقالاتی محروم کند.

مهلت قانونی مازاد کردن بازیکنان به پایان رسیده است و اگر سینا اسدبیگی شکایت کند مشکل حقوقی جدیدی برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. حالا کشمکش روی بند حق فسخ باشگاه است و این بند بحث برانگیزی است.

هرچند که ظاهراً بندی در قرارداد بعضی بازیکنان است که به باشگاه حق فسخ یک‌طرفه می‌دهد. اما اگر باشگاه پرسپولیس قرارداد اسدبیگی را مستقیم و بدون رضایت او فسخ کند امکان شکایت حقوقی برای بازیکن را به وجود می‌آورد.

باشگاه پرسپولیس با استناد به‌ بندی در قرارداد اسدبیگی که می‌تواند طبق نظر مربی و در صورت عدم رضایت وی قرارداد او را فسخ کند تصمیم به قطع همکاری با اسدبیگی گرفته است. بندی که در گفت‌و‌گوی محمد رسول باختر کارشناس حقوق ورزشی با ایران ورزشی، مشخص شد که وجاهت قانونی ندارد و پرسپولیس در خصوص فسخ یک‌طرفه با وی نمی‌تواند به آن استناد کند. در صورت شکایت اسدبیگی، پرسپولیس نه تنها به پرداخت جریمه و غرامت محکوم خواهد شد، بلکه احتمال محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی نیز برای پرسپولیس وجود دارد.