تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775070
شناسه : 3775070
تاریخ :
شورای هیئات مذهبی نیازمند حمایت قانونی مجلس است اقتصاد ایران: ساری- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: شورای هیئات مذهبی به عنوان مرکز راهبری و مدیریت فرهنگی جامعه نیازمند حمایت قانونی مجلس است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری دوشنبه شب در نشست با نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس اظهار کرد: شورای هیئات مذهبی به عنوان مرکز راهبری و مدیریت فرهنگی جامعه نیازمند حمایت قانونی مجلس شورای اسلامی است.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد هیأت‌ها با پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، خواستار نشست شورای هیئات مذهبی کشور با هیأت ریسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌های اجتماعی، فرهنگی و غیره و شد.

وی افزود: همچنین در زمینه جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس منویات امامین انقلاب و همکاری کمیسیون‌های شورای هیئات مذهبی با کمیسیون‌های مجلس اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با این نشست و دیدارها بتوانیم گام‌های مؤثری برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قله برداریم.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری باید از جوانان و نیروهای جهادی در مدیریت کشور استفاده شود و به دولت و مسؤولان در این باره توصیه شود.

علی بابایی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدر دانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، آمادگی کمیسیون اجتماعی با همراهی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با شورای هیئات مذهبی به عنوان بزرگ‌ترین تشکل مردمی در جهت توانمندسازی، آموزش و تخصیص اعتبار برای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی اعلام کرد.