تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3775042
شناسه : 3775042
تاریخ :
طارمی به دنبال رکورد خاص سردار آزمون! اقتصاد ایران: مهاجم باتجربه تیم ملی امیدوار است در بازی با امارات هم گلزنی کند و رکورد گل‌های ملی خود را ارتقا بدهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: مهاجم باتجربه تیم ملی امیدوار است در بازی با امارات هم گلزنی کند و رکورد گل‌های ملی خود را ارتقا بدهد.

 مهدی طارمی با گلی که مقابل قرقیزستان به ثمر رساند، تعداد گل‌های ملی خود را به 51 رساند و حالا فقط دو گل دیگر با سردار آزمون در جدول بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی فاصله دارد.

طارمی که به واسطه عملکرد خوبش در اروپا طی چند سال گذشته به اینترمیلان پیوسته، این روزها نقشی مهم را در تیمِ تحت هدایت امیر قلعه‌ نویی ایفا می‌کند. کاپیتان تیم ملی مقابل قرقیزستان با انگیزه زیاد کارش را در تمرینات جلو برده و آماده مسابقه با امارات است.

بی‌شک قلعه‌ نویی روی خط حمله تیمش در بازی با امارات حساب ویژه‌ای باز کرده و حضور طارمی و سردار به او حس بهتری برای انجام تفکرات هجومی‌اش می‌دهد. خصوصا اینکه اختلاف آنها در جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی ایران هم زیاد نیست و طارمی 51 گله با زدن دو گل دیگر به 53 گل زده سردار آزمون می‌رسد و سردار هم برای ارتقای این آمار تلاش می‌کند.

 

طارمی در تمرین آخر تیم ملی قبل از بازی با امارات هم روحیه بالایی داشت و حالا علاقه‌مندان به فوتبال امیدوار به درخشش دوباره این مهاجم لژیونر در بازی با امارات هستند.