تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774947
شناسه : 3774947
تاریخ :
تاخیر آورده اولیه متقاضیان علت کندی طرح های نهضت ملی مسکن اقتصاد ایران: تبریز-مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: مهمترین علت کندی سرعت اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در استان کمبود سهم آورده متقاضیان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد موسوی روز دوشنبه در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن طالقانی تبریز با بیان اینکه سهم آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن پشتوانه تسریع در اجرای طرح است، افزود: برخی از متقاضیان تعهدات مالی خود را کامل پرداخت نمی‌کنند و در نتیجه سرعت اجرای طرح نیز کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی طرح و تخصیص اعتبارات از محل سهم آورده متقاضیان، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه طالقانی متناسب با میزان سهم آورده متقاضیان است و عقب ماندگی اساسی در روند اجرای آن وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن موجب خانه دار شدن قشر متوسط و کم برخوردار و پرداخت به موقع آورده متقاضیان موجب تسریع در روند اجرایی پروژه می‌شود.

موسوی، خاطرنشان کرد: متقاضیان باید توجه کنند که اجرا و تسریع طرح نهضت ملی مسکن نیازمند مشارکت آنان است و باید در طول پیشرفت پروژه همراه و همگام با آن مشارکت و تعهدات مالی خود را انجام دهند تا بتوان واحدهای مسکونی را در اسرع وقت تکمیل و تحویل داد.