تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3774930
شناسه : 3774930
تاریخ :
آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس رونمایی شدند؛ بازگشت دوقلوها با نمایشگر بزرگ‌تر و دکمه جدید اقتصاد ایران: آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس با نمایشگر بزرگ‌تر از قبل، دکمه‌ی جدیدی به نام «کمرا کنترل» و تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی رونمایی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

افزایش ابعاد نمایشگر، کاهش حاشیه‌ها، بهبود تجربه‌ی عکاسی و فیلمبرداری و رجزخوانی در پردازش‌های هوش مصنوعی، فرمولی است که از نگاه اپل، پرچمداران گوگل و سامسونگ را به حاشیه می‌راند. این فرمول مستقیما در آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس تزریق شده است، مهاجمینی که آمده‌اند تا «درخشش» اپل را در بازار موبایل رقم بزنند.

دو گوشی پرچمدار جدید اپل که لحظاتی پیش در مراسم It's Glowtime (حالا وقت درخشش است) رونمایی شدند، شباهت‌های زیادی به آیفون‌های پرچمدار چند نسل اخیر دارند؛ اما اپل به پیشرفت پلکانی ادامه می‌دهد و علاقه‌ای به متحول‌کردن آیفون ندارد؛ البته فعلا.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی اپل، دو گوشی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس به نمایشگر بزرگ‌تر از آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس مجهزند و به‌لطف تراشه‌ی پرچمدار جدید، قابلیت‌های متعددی در زمینه‌ی هوش مصنوعی ارائه می‌دهند.

اپل می‌گوید آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به‌ترتیب به نمایشگر ۶٫۳ اینچی و ۶٫۹ اینچی مجهز هستند (مدل‌های پرو و پرو مکس در نسل قبل نمایشگر ۶٫۱ اینچی و ۶٫۷ اینچی داشتند). بدنه‌ی هر دو گوشی بار دیگر به روکش تیتانیومی مزین است. پرچمدارهای جدید اپل در رنگ‌های مشکی، سفید، تیتانیوم طبیعی و «تیتانیوم صحرایی»‌ روانه‌ی بازار می‌شوند. به ادعای اپل، آیفون ۱۶ پرو مکس دارای «بهترین عمر باتری آیفون در تاریخ» است.

قیمت آیفون ۱۶ پرو و قیمت آیفون ۱۶ پرو مکس تا لحظاتی دیگر اعلام می‌شود. این گوشی‌ها در هفته‌های آینده روانه‌ی بازار خواهند شد.

این خبر در حال به‌روزرسانی است...