تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3774910
شناسه : 3774910
تاریخ :
هشدار جدی فدراسیون فوتبال به طرفداران استقلال اقتصاد ایران: مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره شرایط حضور تماشاگران برای بازی استقلال و الغرافه توضیحاتی ارائه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تیم استقلال تهران در لیگ نخبگان آسیا گفت: ضرورت دارد صرفا تماشاگرانی که موفق به خرید بلیت مسابقه استقلال ایران و الغرافه قطر می شوند به ورزشگاه بیایند و سایر علاقمندان از طریق تلویزیون تماشاگر مسابقه باشند.

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم استقلال ایران از الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا عنوان کرد: بر اساس برنامه فاز بندی شده قبلی و به دنبال برگزاری جلسه در ورزشگاه شهرقدس، گروه مرتبط در فدراسیون فوتبال تشکیل شد و با همکاری صورت گرفته میان شهرداری شهر قدس و مسولان ذیربط، موارد تصریح شده توسط ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا با دقت و سرعت بالا به انجام رسید.

وی افزود: نکته مهم در این باره اما ضرورت اطلاع رسانی دقیق و مستمر نسبت به شرایط حضور هواداران در ورزشگاه است. بر این اساس، ضرورت دارد صرفا تماشاگرانی که موفق به خرید بلیط مسابقه می شوند به ورزشگاه بیایند و سایر علاقمندان از طریق تلویزیون تماشاگر مسابقه باشند.