تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3774905
شناسه : 3774905
تاریخ :
ایرپاد ۴ اپل معرفی شد؛ طراحی آشنا با چاشنی قابلیت‌های صوتی پیشرفته اقتصاد ایران: اپل در مراسم معرفی خانواده‌ی آیفون ۱۶ از نسل چهارم ایرپاد در دو نسخه‌‌ی استاندارد و نسخه‌ی مجهز به قابلیت حذف‌نویز رونمایی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپل در رویداد Glowintime امشب و درکنار سری آیفون ۱۶ از ایرپاد ۴ رونمایی کرد که از طراحی مشابه نسل قبل بهره می‌برد.

آخرین‌باری که اپل ایرپاد را به‌روزرسانی کرد، اکتبر ۲۰۲۱ (مهر و آبان ۱۴۰۰) بود. در آن زمان، ایرپاد ۳ با طراحی جدید و پشتیبانی از صدای فراگیر (Spatial Audio) عرضه شد، اما به‌طور کامل جای ایرپاد ۲ را نگرفت. اپل هر دو محصول را در خط تولید خود نگه داشت و به‌ترتیب با قیمت ۱۲۹ دلاری و ۱۷۹ دلاری به‌فروش می‌رسند.

طبق اعلام اپل، این شرکت قصد دارد با معرفی AirPods 4 این محصول را جایگزین نسل دوم و سوم کند. غول فناوری اهل کوپرتینو سعی دارد با تقسیم خط تولید ایرپادز ۴ به دو محصول مجزا به هدفش دست یابد.

کیس شارژ ایرپاد ۴
Apple

ایرباد ۴ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به ایرپاد ۳ دارد. طراحی نسل جدید هندزفری بی‌سیم اپل از لحاظ فنی جدید است، اما تغییری در راستای تکامل به‌شمار می‌رود و خیلی از مدل‌های قبلی دور نمی‌شود.

اپل ایرپاد ۴
Apple

نکته‌ی کلیدی درمورد ایرپاد ۴ بهبود ویژگی‌های صوتی این محصول است که آن را به جانشین شایسته‌ای برای خط تولید ایرپاد تبدیل می‌کند. این ارتقاها به‌لطف تراشه‌ی H2 به‌دست آمده‌اند که امکان استفاده از ویژگی‌های قدرتمند صوتی مانند ایزوله‌سازی صدا (Voice Isolation)، صدای فراگیر شخصی‌سازی‌شده (Personalized Spatial Audio) و موارد دیگر را فراهم می‌کند. مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر ایرپاد ۴ فاقد این ویژگی‌های کلیدی است، اما همچنان طراحی جدید و برخی از به‌روزرسانی‌های دیگر را ارائه می‌دهد و البته قیمت ایرپاد استاندارد نسبت‌به مدل رده‌بالاتر، ارزان‌تر است.

مقالات مرتبط:
  • اپل واچ سری ۱۰ معرفی شد؛ بزرگ‌ترین و باریک‌ترین ساعت اپل
  • آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس رونمایی شدند؛ سنت‌گرایی اپل با احیای روح آیفون X

قیمت ایرپاد ۴ استاندارد ۱۲۹ دلار و مدل مجهز به قابلیت حذف‌نویز ۱۷۹ دلار است و امکان سفارش این محصولات از همین امروز وجود دارد. عرضه‌ی این محصول نیز از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.