تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3774899
شناسه : 3774899
تاریخ :
سرمربی امارات برای ایرانی‌ها کری خواند اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال امارات می‌گوید که روحیه بالای بازیکنان پس از پیروزی مقابل قطر، به خوب پیش رفتن تمرینات کمک کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: سرمربی تیم ملی فوتبال امارات می‌گوید که روحیه بالای بازیکنان پس از پیروزی مقابل قطر، به خوب پیش رفتن تمرینات کمک کرده است.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات، تأکید کرد که آماده‌سازی تیمش برای دیدار با تیم ملی ایران که فردا (سه‌شنبه) در چارچوب هفته دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار می‌شود، به خوبی پیش رفته است.

او در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: "تمرینات آماده‌سازی به‌طور چشمگیری انجام شده و روحیه بالای بازیکنان پس از پیروزی 3-1 مقابل قطر در بازی اول دور مقدماتی، به ما کمک کرده است."

بنتو ادامه داد: "اگر با روحیه جنگندگی و تمایل به پیروزی بازی کنیم و از دریافت هرگونه گل متأثر و ناامید نشویم و تمرکزمان را بر کنترل نقاط مختلف زمین حفظ کنیم، آنگاه می‌توانیم همانند عملکردمان در برابر قطر، که قهرمان آسیا بود، تاریخ جدیدی را در برابر ایران رقم بزنیم."

او افزود: "ما با تیمی قدرتمند و سرسخت روبرو هستیم و باید با اعتمادبه‌نفس و تمرکز با آنها روبرو شویم. بازیکنان موظفند که در برابر تیم ملی ایران یک بازی قوی انجام دهند تا با هدف پیروزی، مسیر خود را با اعتمادبه‌نفس ادامه دهند. بدون انضباط تاکتیکی در زمین، دستیابی به نتیجه مثبت برابر ایران دشوار خواهد بود."

بنتو در پایان گفت: "آنچه در برابر قطر به دست آوردیم، حاصل عملکرد برجسته و روحیه جنگندگی و اعتمادبه‌نفس بالای بازیکنان بود. این همان چیزی است که باید در برابر ایران افزایش داده و مطمئن شویم که اجرا می‌شود. به بازیکنان و توانایی‌هایشان در نشان دادن عملکردی متمایز در این دیدار اعتماد دارم."

بنتو در مورد عملکرد سه بازیکن اماراتی شاغل در اروپا اظهار داشت: "این بازیکنان کمی قبل از دیدار ما با قطر به تیم پیوستند. آن‌ها بازیکنان جدیدی در جمع ما هستند و به زمان نیاز دارند تا با تیم سازگار شوند."

او افزود: "به نظرم هانت مک‌کنزی آمادگی بیشتری برای شرکت در بازی مقابل قطر داشت و در طول حضورش در زمین عملکرد بسیار خوبی داشت. او گل سوم را ساخت و دید خوبی به بازی دارد و در انتقال سریع توپ نیز مهارت دارد."