تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3774874
شناسه : 3774874
تاریخ :
هدف جدید فرمانده سنتکام در اسرائیل افشا شد اقتصاد ایران: فرمانده منطقه مرکزی آمریکا (سنتکام) مجددا راهی فلسطین اشغالی شد تا آخرین اوضاع نظامی این رژیم را در سایه افزایش تنش با لبنان مورد بررسی قرار بدهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، ژنرال مایکل کوریلا فرمانده منطقه مرکز ارتش آمریکا دیروز وارد (فلسطین اشغالی) شد و مستقیما با هرتسی هالوی رئیس ستاد ارتش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیوز وان اسرائیل، فرمانده آمریکایی با دستور کار تمرکز بر صحنه شمالی از جانب لبنان و نیز ایران به تل‌آویو سفر کرده است.

این رسانه اطلاعات بیشتری در این رابطه اعلام نکرد.

در مقابل روزنامه یدیعوت آحارانوت هم در خبری در این رابطه اعلام کرد، فرمانده منطقه مرکزی ارتش آمریکا از فرماندهی منطقه شمالی ارتش اسرائیل هم بازدید کرده و بعد از آن در نشستی برای ارزیابی آخرین اوضاع این منطقه که در کریا، مقر وزارت جنگ اسرائیل در تل‌آویو برگزار شد، شرکت کرد.

در این بین پایگاه عبری زبان نیوز ریپورت در گزارشی فاش کرد، بازدید فرمانده سنتکام از فرماندهی منطقه شمال در ر استای آماده سازی برای جنگ در منطقه شمال است و در این رابطه نقشه‌های عملیاتی ارتش اسرائیل برای جنگ در لبنان را هم با فرماندهان ارشد نظامی اسرائیلی مورد بحث و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/