تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774867
شناسه : 3774867
تاریخ :
توضیحات مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره استقلال اقتصاد ایران: مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تیم استقلال تهران برابر الغرافه در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار تیم استقلال تهران در لیگ نخبگان آسیا گفت: ضرورت دارد صرفا تماشاگرانی که موفق به خرید بلیط مسابقه استقلال ایران و الغرافه قطر می شوند به ورزشگاه بیایند و سایر علاقمندان از طریق تلویزیون تماشاگرمسابقه باشند.

امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم استقلال ایران از الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا عنوان کرد:بر اساس برنامه فاز بندی شده قبلی و به دنبال برگزاری جلسه در ورزشگاه شهرقدس،گروه مرتبط در فدراسیون فوتبال تشکیل شد و با همکاری صورت گرفته میان شهرداری شهر قدس و مسولان ذیربط، موارد تصریح شده توسط ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا با دقت و سرعت بالا به انجام رسید.

وی افزود: نکته مهم در این باره اما ضرورت اطلاع رسانی دقیق و مستمر نسبت به شرایط حضور هواداران در ورزشگاه است. بر این اساس،ضرورت دارد صرفا تماشاگرانی که موفق به خرید بلیط مسابقه می شوند به ورزشگاه بیایند و سایر علاقمندان از طریق تلویزیون تماشاگر مسابقه باشند.