تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3774864
شناسه : 3774864
تاریخ :
۸محصول جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس رونمایی شد اقتصاد ایران: همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، از ۸ محصول جدید این پارک رونمایی شد. این محصولات در حوزه های دارویی، تجهیزات پزشکی، پلیمر و هوش مصنوعی می باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، از 8 محصول جدید این پارک رونمایی شد. این محصولات در حوزه های دارویی، تجهیزات پزشکی، پلیمر و هوش مصنوعی هستند.

بیست و دومین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری کشور برگزار شد. در این مراسم علاوه بر معرفی شرکت های برتر پارک در حوزه های مختلف، از 8 محصول جدید پارک فناوری پردیس رونمایی شد. این محصولات در حوزه های دارویی، تجهیزات پزشکی، پلیمر و هوش مصنوعی می باشند.

رزین فنولیک نوالاک پخت سریع با نام تجاری IP 502/12M

این محصول که تولیدی شرکت رزیتان بوده، به عنوان بایندر در تولید مواد مقاوم در برابر حرارت به ویژه در فرآورده های نسوز کاربرد دارد. رزین‌های فنولیک بدلیل مقاومت حرارتی بالایی که دارند برای صنایع مختلفی که مقاومت حرارتی اهمیت دارد مناسب می‌باشد.

محصول IP502/12m رزین نووالاک اصلاح شده است که برای تولید لوله‌های انتقال مذاب برای ریخته‌گری (ذوب آهن) مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به این‌که درحال حاضر تمامی رزین‌های نووالاک مصرفی در صنعت نسوز از نوع جنرال می‌باشند رزین IP502/12m اولین رزین نووالاک Fast Cure مناسب صنعت نسوز است که علاوه بر Btime کمتر، مقاومت حرارتی بالاتر به گونه ای اصلاح شده که با متریال صنعت هدف سازگار می باشد تا واکنش پذیری شیمیایی بهتری را داشته باشد.

باکالیت با نام تجاری MP 700/G29

این محصول نیز تولیدی شرکت رزیتان بوده و در قالبگیری‌های تزریقی و پرسی برای تولید قطعاتی که در معرض سایش مداوم هستند و رسانایی الکتریکی بالایی نیاز دارند مانند قطعات کنتور گاز و یا قطعات فنی مشابه دیگر، بکار می‌روند.

باکالیت یا پودر قالبگیری فنولیک، کامپوزیتی متشکل از چندین نوع مواد پودری شامل پرکننده‌های آلی و معدنی، افزودنی‌های آلی، پیگمنت، گرافیت و رزین فنولیک است و قابلیت، قالبگیری و شکل‌دهی برای ساخت قطعات متنوع، تحت فشار و حرارت را دارد.

امگا 3 - انتریک کوتد با نام تجاری اسمارت امگا

این محصول دانش بنیان تولید شرکت داروسازان سانا فارمد از شرکت های عضو کارخانه نوآوری آزادی(شعبه پارک فناوری پردیس) و در کاهش علائم افسردگی و اضطراب، بهبود کیفیت خواب، کمک به سلامت پوست و مو، کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی در زنان، کمک به درمان کمبود توجه و تمرکز موثر است.

سافت‌ژل‌های اسمارت امگا در برابر شرایط اسیدی معده مقاوم بوده و محتویات خود را در روده آزاد می‌کند. جذب بهتر، از بین بردن تحریک و رفلاکس معده و کارایی بهتر از ویژگی های این محصول است. تولید این محصول می تواند از خروج ارزحدود 2٫5 میلیون دلار جلوگیری نماید.

گاز SF6

این فرآورده محصول شرکت آیسان طب هادیان بوده و جهت ایجاد تامپوناد (فشار) روی لایه های شبکیه در بیمارانی که جراحی شبکیه انجام داده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کیفیت معادل نمونه اروپایی با گرید 5 و درجه خلوص9/99 و قیمت 33/0 نسبت به شرکت های خارجی را دارا بوده و نیاز کامل کشور را رفع می کند و می تواند موجب نیم میلیون یورو صرفه جویی ارزی در سال شود.

انتهای پیام/