تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3774841
شناسه : 3774841
تاریخ :
کشف ادکلن‌های ۱۵میلیاردی قاچاق در بازار تهران اقتصاد ایران: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله عطر و ادکلن قاچاق در محدوده بازار تهران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله عطر و ادکلن قاچاق در محدوده بازار تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی از انتقال محموله‌های قاچاق به انبار ساختمانی در محدوده بازار تهران مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده در این خصوص گفت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت مالک یک ساختمان اداری و تجاری در محدوده پامنار تهران با استفاده از خودروهای باری مقدار فراوانی ادکلن و عطر قاچاق را به این مکان منتقل و در آنجا دپو کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز برای اجرای عملیات پلیسی گفت:‌ مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این مکان پرداختند که در جریان آن تعداد ۵۳۸ عدد انواع عطر و ادکلن خارجی قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه مالک اموال کشف شده نیز دستگیر شد که این فرد پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.