تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3774835
شناسه : 3774835
تاریخ :
وقایع بازداشتگاه «سدی تیمان» بخش کوچکی از تعرض به اسرا است اقتصاد ایران: اسرای جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در پیامی شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی را بی‌سابقه و ورای تصور توصیف کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، کمیته عالی راهبری اسرای جهاد اسلامی ضمن درود فرستادن به جبهه‌های پشتیبانی و مقاومت راستین در ایران، لبنان، سوریه، یمن و عراق از پیام اسرای جهاد اسلامی که در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند خبر داد.

اسرای جهاد اسلامی در این پیام وضعیت اسرای فلسطینی در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی را ورای تصور و چنین وضعیتی در تاریخ نبرد ملی فلسطینیان را بی‌سابقه توصیف کردند.

در این پیام آمده است: کتک‌زدن، تحقیر، تحمیل گرسنگی، محرومیت پزشکی، شیوع بیماری‌ها و بسیاری موارد دیگر در حال حاضر به ویژگی زندان‌های صهیونیستی مبدل شده است.

اسرای جهاد اسلامی تاکید کردند که تصاویری که از بازداشتگاه صهیونیستی «سدی تیمان» درز پیدا کرده تنها بخش کوچکی از تروریسم و تجاوز صهیونیست‌ها در حق زندانیان فلسطینی است و آزار و اذیت اسرای فلسطینی تنها به یک زندان محدود نمی‌شود.

علاوه بر این در این پیام نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور فرماندهان مقاومت در زندان‌های این رژیم هشدار داده شده و از مردم فلسطین خواسته شده در زیر پرچم مقاومت، فرماندهی گروهی‌ای بر پایه مقاومت در برابر کوچاندن ملت فلسطین از سوی صهیونیست‌ها تشکیل شود.