تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774826
شناسه : 3774826
تاریخ :
شهرستان جم نیازمند توجه ویژه مسئولان است اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان جم نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه امام جمعه جم، اظهار کرد: شهرستان جم علیرغم ظرفیت‌های بزرگی که دارد به حق خود نرسیده و در زمینه زیرساخت‌ها و امکانات با کمبودهای فراوانی روبرو است.

وی با اشاره به سرعت کند رشد و توسعه عمرانی و فرهنگی در شهرستان جم تصریح کرد: مسئولان باید زمان‌بندی مناسب و برنامه دقیقی برای تسریع در توسعه شهرستان جم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: شهرستان جم دارای علما و بزرگان بسیار زیادی است که برای همه مردم استان بوشهر مایه افتخار هستند.

وی با بیان اینکه امام جمعه سابق جم از روحانیون با سواد و مردمی و دانشی استان هستند ادامه داد: امام جمعه جدید هم از دیار خود جم است و تجربه و سلیقه خوبی دارد و در متن مردم بوده و برای احیای شعائر دینی تلاش‌های زیادی داشته اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به نقش و تأثیر هادیان و مبلغان در تمدن زیستی و پردازش شخصیت انسانی افزود: ائمه و روحانیت در این زمینه نقش اساسی دارند و به همین دلیل باید در عرصه علم روز صاحب اطلاع و برنامه باشد و فرصت‌ها را تقویت و نقاط ضعف را کاهش دهد.

در این آئین از خدمات حجت الاسلام محمد محمدی تکریم و حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد به عنوان امام جمعه جدید جم معرفی شد.