تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3774819
شناسه : 3774819
تاریخ :
دستگیری سارق محله ۱۳ آبان تهران با شلیک پلیس اقتصاد ایران: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در محله ۱۳ آبان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده محله سیزده آبان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۶۸ این فرماندهی قرار گرفت و آنان با گشت‌زنی هدفمند و اقدامات پلیسی سارق مذکور را حین سرقت محتویات داخل خودرو مشاهده و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه سارق به محض مشاهده مأموران سوار بر خودروی خود شده و از صحنه متواری شد، گفت: در همین راستا عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و متهم آغاز شد و در نهایت پس از طی مسافتی و با شلیک تیر به لاستیک خودروی سارق، این فرد متوقف و دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی اظهارکرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد که با تلاش مأموران تاکنون ۱۰ تن از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی دیگر شکات و مالباختگان نیز همچنان ادامه دارد.

طرهانی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان ادامه دارد.