تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3774812
شناسه : 3774812
تاریخ :
بلیت مادام‌العمر رایگان هدیه تولد در آسمان اقتصاد ایران: شرکت خطوط هوایی مصر به یک نوزاد که حین پرواز یکی از هواپیماهایش در هوا به دنیا آمد، بلیت مادام‌العمر رایگان اهدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اعتماد آنلاین: شرکت خطوط هوایی مصر به یک نوزاد که حین پرواز یکی از هواپیماهایش در هوا به دنیا آمد، بلیت مادام‌العمر رایگان اهدا کرد.

رسانه‌های مصری اعلام کردند، این شرکت مصری به یک نوزاد که در جریان سفر مادرش از قاهره به دوالا در کامرون بین زمین و هوا چشم به جهان گشوده، بلیت مادام‌العمر اهدا کرده است.

ماجرا از این قرار است که مسافر کامرونی‌تبار خطوط هوایی مصر که از فرودگاه بین‌المللی قاهره عازم فرودگاه بین‌المللی دوالا در کامرون بود، حین پرواز دچار شرایط وضع حمل شد و فرزند خود را به دنیا آورد.

این شرکت در بیانیه خود تاکید کرد: خدمه پرواز به این بانو برای وضع حمل کمک کرده‌اند و بعد از آن هم تمامی اقدامات ضروری و تکمیلی برای مادر و فرزندش را هم به انجام رساندند.

به همین دلیل هواپیما مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی الکفره در جنوب لیبی شد و با مسئولان لیبی برای پذیرش یک مورد مادر و نوزاد در بیمارستان این شهر و تقدیم خدمات به آن هم انجام گرفت.

بعد از انتقال مادر و نوزداش به آمبولانس و اطمینان از سلامت آنها، خلبان به مسیر خود به سوی مقصد نهایی پرواز کرد.