تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3774811
شناسه : 3774811
تاریخ :
زورگیران حرفه‌ای خیابان گاندی دستگیر شدند اقتصاد ایران: سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند زورگیران خیابان گاندی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری ایسنا: سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند زورگیران خیابان گاندی خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت به شیوه زورگیری در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۳ گاندی، ماموران در محل اعلامی حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در نخستین گام نیز آنان با توجه به اظهارات شاکی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، چهره اعضای این باند را شناسایی کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: هویت متهمان در اختیار تمامی واحدهای گشتی  قرار گرفت و سرانجام عوامل کلانتری درحین گشت زنی در محدوده اتوبان مدرس تهران سه نفر از اعضای این باند را در حین سرقت از یکی از شهروندان مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند، اما سارقان با دیدن ماموران از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و سارقان آغاز شد، گفت: این افراد بدون توجه به ه دستور پلیس درحال فرار بودند اما سرانجام و بعد از دقایق کوتاهی تعقیب و گریز زمینگیر و دستگیر شدند. همچنین ماموران در بازرسی اولیه از آنان تعداد سه دستگاه تلفن همراه را که به تازگی سرقت کرده بودند به همراه ۳ قبضه سلاح سرد و یک عدد افشانه اشک آور کشف و ضبط کردند.

حسنوند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند، گفت: این افراد که دارای سابقه از زورگیران حرفه‌ای بودند، در جریان بازجویی انجام شده به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت تلفن همراه از دستکم ۲۰ نفر در محدوده خیابان گاندی اعتراف کردند که تاکنون ۱۰ نفر از مالباختگان این افراد را به عنوان سارق اموال خود مورد شناسایی قرار داده‌اند.  

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد همدست دیگری هم دارند که دستگیری وی در دستورکار ماموران قرار دارد، گفت: برای سه متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.