تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3774803
شناسه : 3774803
تاریخ :
ضرورت ارائه خدمات انتظامی نو به مرزنشینان اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا بر لزوم ارائه خدمات انتظامی نو به مرزنشینان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن اسدالهی معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در چهارمین کمیسیون گرامی‌داشت هفته انتظامی ۱۴۰۳، این هفته را فرصتی برای پیوند مرزبانی با مردم و مرزنشینان و ارائه خدمات مضاعف به آنها دانست و گفت: هفته انتظامی زمان نمایش اقتدار فرماندهی مرزبانی فراجا در عرصه‌های مختلف از جمله تأمین امنیت مرزها است و این شکوه و عظمت زمانی بروز پیدا می‌کند که ما بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در این هفته بهره‌مند شویم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در برنامه‌های هفته انتظامی، خاطرنشان کرد: اعتمادسازی و افزایش سرمایه اجتماعی و مردمی سرلوحه کار مرزبانی در بین مرزنشینان است. هفته انتظامی فرصتی مناسب برای معرفی بهتر خدمات نو به مرزنشینان است و هرچه این خدمات بهتر معرفی شود، شاهد افزایش مشارکت مرزنشینان در برقراری نظم و امنیت مرزها خواهیم بود.

وی همچنین بر هماهنگی دقیق و برنامه‌ریزی همه جانبه مسئولان مرزبانی تأکید کرد و تعمیق سطح تعامل با دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی، اقشار اجتماعی از جمله مرزنشینان، ارتقا فرهنگ ارزش گذاری به ایثارگران، بازنشستگان، کارکنان و خانواده آنان در جامعه را از محوری‌ترین وظایف فرماندهی مرزبانی فراجا در این هفته عنوان کرد.