تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3774791
شناسه : 3774791
تاریخ :
«وزارت راه» جلوی حوادث تلخ جاده اهواز به خرمشهر را بگیرد اقتصاد ایران: اهواز _ نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت و تدابیر ویژه، جلوی حوادث تلخ تصادفات در جاده اهواز به خرمشهر را بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه محور اهواز به خرمشهر سالیانه شاهد حوادثی تلخ است، اظهار کرد: در این جاده سالیانه حوادثی دلخراش رخ می‌دهد که جان بسیاری از شهروندان را به دلیل ناایمن بودن می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در آخرین حادثه که در روز گذشته رخ داد متأسفانه شاهد تصادف دلخراش ۳ دستگاه وسیله نقلیه و فوت ۴ هم استانی بودیم، افزود: بارها در خصوص اهمیت توجه به محورهای مواصلاتی کلانشهر اهواز تذکر داده و تاکید کرده ایم لذا این موضوع باید در دستور کار وزارت راه باشد.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون با اعلام اینکه این جاده در مسیر شرکت‌های نفتی، نیشکر و پادگان‌های نظامی قرار دارد، عنوان کرد: روزانه کارگران متعددی از شرکت نفت، شرکت نیشکر و پرسنل نظامی از این جاده تردد می‌کنند، ضرورت دارد شرکت‌ها در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در تعریض و ایمن سازی جاده به کمک وزارت راه بیایند.