تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3774776
شناسه : 3774776
تاریخ :
دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در محله بیسیم تهران اقتصاد ایران: سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در محله بیسیم تهران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۵۹ بیسیم در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و رفتار راننده آن را تحت نظر قرار دادند. همزمان مأموران گشت اقدام به استعلام پلاک وسیله نقلیه کرده که در نتیجه آن متوجه سرقتی بودن این وسیله شدند.

وی با بیان اینکه با کسب این اطلاعات، مأموران دستور توقف خودرو را صادر کردند، گفت: متهم به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که با هوشیاری عوامل کلانتری متهم دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به مقر انتظامی منتقل شد.

بهرامی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که جزو سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو بود، در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. تاکنون چند نفر از شکات این پرونده شناسایی شده و شناسایی سایر شکات و کشف جرایم احتمالی نیز در دستورکار مأموران پلیس قرار دارد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بهرامی در پایان به مردم توصیه کرد که حتماً خودروهای خود را مجهز به قفل فرمان و پدال و GPS کنند که در صورت وقوع حادثه‌ای توانایی ردیابی آن را داشته باشند. همچنین از پارک خودروهای خود در معابر کم‌تردد و کم نور پرهیز کنند.