تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774775
شناسه : 3774775
تاریخ :
جشن عاطفه‌ها در اردستان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اردستان-رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردستان گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان میان دانش آموزان در شهرستان اردستان برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدجواد شفیعی اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و با اجرای پویش "مشق همدل" کوله مدارس دانش آموزان مملو از مهربانی خیران و نیکوکاران شهرستان اردستان خواهد شد.

وی افزود: طرح "مشق همدل" از جمله طرح‌های خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان اردستان اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیته امداد اردستان خاطرنشان کرد: این پویش با مساعدت خیران و نیکوکاران هر ساله اجرا می‌شود تا همه دانش آموزان خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت هم بتوانند بر صندلی‌های مدارس بنشینند و بدلیل عدم توان مالی که کفاف تحصیل آنها را نمی‌دهد، از درس خواندن باز نمانند.

شفیعی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها روز ۲۲ شهریور در پایگاه میدان امام خمینی اردستان، ۲۳ شهریور در مصلی نمازجمعه و ۸ مهرماه در ۸۰ مدرسه سطح شهرستان با هدف نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان میان دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: خیران برای همراهی در این طرح و برای آماده کردن بسته‌های ویژه تحصیلی و اهدای کمک هزینه‌های تحصیلی نیازمند می‌توانند هدایای خود را اهدا کنند.

رئیس کمیته امداد اردستان یادآور شد: مراجعه حضوری به دفتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #۱*۰۳۱۱*۸۸۷۷* از راه‌های کمک به دانش آموزان نیازمند است.