تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3774764
شناسه : 3774764
تاریخ :
بازیگران «نون‌خ» با یک خواننده مشهور به «چرخ گردون۲» پیوستند اقتصاد ایران: فصل دوم سریال چرخ گردون در حالی پخش خودش را آغاز می‌کند که در کنار طنازان برجسته سینما و تلویزیون، چند بازیگر«نون‌خ» با یک خواننده مشهور حضور دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش فصل اول سریال «چرخ گردون» روی آنتن شبکه دو سیما رفت و حضور علیرضا خمسه و حمید لولایی و دیگر طنازان قدیمی تلویزیون واکنش‌های مثبتی را به همراه داشت. 

حالا فصل دوم این سریال در آستانه پخش قرار گرفته است. مجموعه‌ای که این بار به موضوعات جدید با نویسنده و عوامل و برخی از بازیگران جدید می‌پردازد. 

دو بازیگر نقش اصلی علیرضا خمسه و حمید لولایی حضور دارند اما با حضور کاظم نوربخش بازیگر شناخته شده سریال «نون‌خ»، رابعه اسکویی و نقش‌آفرینی امیر تاجیک برای اولین بار در کنار خوانندگی تیتراژ او اتفاقات جالبی است که در فصل دوم این سریال افتاده است. 

سریال «چرخ گردون» به عنوان محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما، قرار است دوباره از 15 مهرماه پخش خود را از شبکه دو سیما آغاز کند. این خبر را سعید مرادی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد. 

سریالی که در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای ماجراهایی را در دلِ پارک لاله تهران رقم می‌زند. فصل نخست آن نیز در ایام دهه فجر سالِ گذشته روی آنتن رفت. 

سعید مرادی به عنوان تهیه‌کننده ابراز امیدواری کرده که فصل دوم «چرخ گردون» بتواند اوقات خوشی را برای مخاطبان ایجاد کند. علیرضا خمسه و حمید لولایی دو بازیگری که همیشه یادآور اتفاقات خوشایند و خاطرانگیز برای علاقه‌مندان به سریال‌های شبانه تلویزیون بوده‌اند دوباره این نقش‌آفرینی را در این سریال دارند و اتفاقاً لحظات جذاب‌تری را از این دو به علاوه بازیگران جدید‌مان شاهد هستیم. 

وی افزود: در این فصل از بازیگران جدیدی همچون رابعه اسکویی و کاظم نوربخش که او را به عنوان کاراکترِ «سلمان» سریال «نون‌خ» بیشتر می‌شناسیم و یا حضور امیر تاجیک به عنوان خواننده تیتراژ و بازیگر برای اولین بار از اتفاقات جالب این فصل است. البته همچون فصل نخست، از بازیگران مستعد و جوان نیز بهره برده‌ایم.

سریال , صدا و سیما , سریال نون خ , علیرضا خمسه ,

بازیگرانی همچون رابعه اسکویی، کاظم نوربخش، ستاره حسینی، سیدحسین موسوی، مهرنوش طوسی، فریده دریامج و امیر تاجیک به جمع بازیگران سریال اضافه شده‌اند. همچنین بازیگرانی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، مهرداد ضیایی، آتش تقی‌پور، شهین تسلیمی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، فرزاد حاتمیان، محسن حسنی، به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جوانی همچون ماهک حسینی، آیدا ابراهیمی، سهیل میرزآقایی که در «چرخ گردون1» حضور داشتند در این فصل هم ایفای نقش کرده‌اند.

نویسنده: نیما حسن‌نیا، تهیه‌کننده سعید مرادی، کارگردان: جواد مزدآبادی، مدیر فیلمبرداری: فرزام گل‌سفیدی، جانشین تهیه‌کننده و مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر برنامه‌ریزی: سامان تفرشی، مدیر صدابرداری: شاهین ثابت‌مقدم، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح چهره‌پردازی: بابک شعایی، تدوین: وحید بی‌طرفان، خواننده تیتراژ: امیر تاجیک، طراح تیتراژ: محراب مشهدبان، موسیقی: مرتضی شفیع، اصلاح رنگ و نور: زهرا پرفکر، صداگذاری: امید قربانی فلاح، مجری طرح: پویان خرم‌پور، مشاور رسانه‌ای: مجتبی برزگر، ناظر کیفی: جبرئیل نجفی، امید خیرخواه دستیار اول کارگردان، منشی صحنه: شقایق صادق، فرزاد اسدیان عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، ایمان پناهی‌راد مدیر تدارکات و محسن باقریان جانشین مدیر تولید و مریم میرزایی به عنوان هماهنگی تولید از عوامل سریال «چرخ گردون» هستند.

گفتنی است، مجموعه تلویزیونی «چرخ‌گردون2» از 15 مهرماه هر شب ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت. 

انتهای پیام/