تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774761
شناسه : 3774761
تاریخ :
تاریخ‌سازی بوکس ایران در قاره‌کهن/ نوجوانان نایب قهرمان آسیا شدند اقتصاد ایران: تیم بوکس نوجوانان ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ، برای نخستین‌بار در طول تاریخ در رقابت‌های آسیایی سکونشین شد و مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا عصر امروز دوشنبه در العین امارات به پایان رسید. در این مسابقات ۴۶۲ بوکسور از ۲۶ کشور از جمله ایران حضور داشتند. تیم قدرتمند اوکراین نیز که اخیراً درخواستش برای پیوستن به بوکس آسیا مورد موافقت گرفته از حاضرین در مسابقات بود.

تیم کشورمان در هر دو رده نونهالان و نوجوانان در این رویداد حضور داشت که روز گذشته تیم نونهالان با هدایت اسفندیار محمدی با کسب دو طلا و یک برنز، از لحاظ امتیازی در رتبه پنجم و از نظر مدالی در جایگاه سوم ایستاد.

پیکارهای رده نوجوانان نیز عصر امروز به اتمام رسید و شاگردان اکبر احدی با عملکردی تاریخی، موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز شدند. مهدی روزبهانی و محمدصالح مصباحی به مدال طلا رسیدند. اشکان هاشمی و سهند نجفی نقره گرفتند. امیرمحمد رستم‌پور، ماهان ساجدی و محمد بیرانوند هم صاحب مدال برنز شدند.

در پایان پیکارهای نوجوانان، تیم پسران ایران با هفت مدال رنگارنگ (دو طلا، دو نقره و سه برنز) از لحاظ امتیازی به عنوان نایب قهرمانی رسید و برای نخستین بار در قاره‌کهن، سکونشین شد. ازبکستان قهرمان شد و قزاقستان روی سکوی سومی ایستاد.