تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774757
شناسه : 3774757
تاریخ :
نایب قهرمانی نوجوانان بوکس ایران برای اولین بار در آسیا اقتصاد ایران: تیم بوکس نوجوانان ایران با کسب هفت مدال، برای نخستین‌بار در طول تاریخ در رقابت‌های آسیایی سکونشین شد و مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا، عصر امروز دوشنبه در پایان رسید. در این مسابقات، 462 بوکسور از 26 کشور حضور داشتند.

تیم کشورمان در هر دو رده نونهالان و نوجوانان در این رویداد حضور داشت که روز گذشته تیم نونهالان با هدایت اسفندیار محمدی با کسب دو طلا و یک برنز، از لحاظ امتیازی در رتبه پنجم و از نظر مدالی در جایگاه سوم ایستاد.

پیکارهای رده نوجوانان نیز عصر امروز به اتمام رسید و شاگردان اکبر احدی با عملکردی تاریخی، موفق به کسب دو مدال، دو نقره و سه برنز شدند. مهدی روزبهانی و محمدصالح مصباحی به مدال طلا رسیدند. اشکان هاشمی و سهند نجفی نقره و امیرمحمد رستم‌پور، ماهان ساجدی و محمد بیرانوند، برنز گرفتند.

در پایان پیکارهای نوجوانان، تیم پسران ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید و برای نخستین بار در قاره‌کهن، سکونشین شد. ازبکستان قهرمان شد و قزاقستان روی سکوی سومی ایستاد.

انتهای پیام/