تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3774751
شناسه : 3774751
تاریخ :
رصدخانه اپل؛ ساختمان هیجان‌انگیزی که مخصوص برگزاری مراسم‌ها است اقتصاد ایران: ظاهراً اپل از ساختمان جدیدی برای رویدادهای خود استفاده خواهد کرد که با نام رصدخانه‌ی اپل شناخته می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

نشریه‌ی Dezeen که در حوزه‌ی معماری و طراحی فعالیت دارد، تصاویری از ساختمان کاملاً جدید با کاربری رویدادمحور در اپل پارک منتشر کرد. این ساختمان با نام رصدخانه (The Observatory) شناخته می‌شود.

براساس گزارش‌ها، رصدخانه‌ی اپل در دامنه‌ی تپه‌ای نزدیک به سالن تئاتر استیو جابز ساخته شده است و پس از رویدادهای ویژه‌ی اپل، برای نمایش محصولات جدید استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود این ساختمان پس‌ از رویداد معرفی آیفون ۱۶ افتتاح شود.

ساختمان رصدخانه اپل
Dezeen

ساختمان رصدخانه‌ی اپل از ورودی گنبدی‌شکل بالای سطح زمین با روزنه‌ای رو به آسمان بهره می‌برد. همچنین، پنجره‌ای با نمای پورتال‌مانند از محوطه‌ی اپل پارک در این ساختمان وجود دارد.

مقالات مرتبط:
  • فوری: اپل استور در آستانه رونمایی آیفون ۱۶ از دسترس خارج شد
  • اروپا احتمالاً پس از رونمایی آیفون ۱۶ با صورت‌حساب ۱۴ میلیارد دلاری به استقبال اپل می‌رود

جان د مایو، مدیر ارشد جهانی طراحی و توسعه‌ی املاک اپل، درباره‌ی ساختمان رصدخانه‌ی این شرکت می‌گوید: «رصدخانه با چشم‌انداز خیره‌کننده از فضای سبز محوطه‌ و کوه‌هایی که افق را دربر می‌گیرند، واقعاً بخشی جدایی‌ناپذیر از اپل پارک محسوب می‌شود و بهترین‌های کالیفرنیا و محیط طبیعی اطراف ما را به‌نمایش می‌گذارد.»

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی طراحی ساختمان و متریال‌های استفاده‌شده، می‌توانید به مقاله‌ی Dezeen مراجعه کنید.