تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774721
شناسه : 3774721
تاریخ :
انجام ۵ هزار دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در ایلام اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از انجام ۵ هزار دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در ایلام طی سال جاری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رحیمی در دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری ایلام به ریاست دکتر بهرام نیا استاندار ایلام اظهار کرد: در سال جاری در قالب طرح سپاس ۵ هزار دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان با همکاری بنیاد و ۸۰ دستگاه اجرایی انجام شده است.

وی بیان کرد: برای هفته دفاع مقدس قرار است ۱۴ برنامه توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سطح استان اجرایی شود.

رحیمی اضافه کرد: برگزاری مهمانی لاله‌ها، فضاسازی فرهنگی، ۳۰۰ دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و…از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی عنوان کرد: در اربعین حسینی ۱۶ موکب توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با همکاری جامعه ایثارگران فعال بوده است.

رحیمی افزود: طی ایام اربعین ۶ زائر سرا توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مرز مهران فعال بود که چهار هزار نفر از جامعه هدف در این زائرسراها اسکان داده شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان کرد: برای اولین بار در طول تاریخ اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طرح موزه آثار شهدا و دارالقرآن کلید زده شده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

رحیمی عنوان کرد: تمامی اعتبار این طرح از مرکز دریافت شده است، همچنین سال آینده خانه ایثار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کلید خواهد خورد.