تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3774714
شناسه : 3774714
تاریخ :
مهری: آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس است اقتصاد ایران: هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که پیشنهاد پرسپولیس به دستم رسید در قبرس حضور داشتم و فورا زمینه بازگشت به ایران را فراهم کردم تا با این باشگاه بزرگ قرارداد ببندم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مهری پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و از عقد قرارداد با این تیم خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم با عملکردم خودم را ثابت و در دل هواداران جا کنم.

او در رابطه با تجربه در تیم آپوئل قبرس و فوتبال اروپا گفت: تجربه خیلی خوبی بود و خدا کمکم کرد و در آنجا هم یک قهرمانی کسب کردیم. در رابطه با تیم ملی هم با مصدومیت مواجه و از لیست دور شدم و فکر نمی‌کردم که به این زودی ها راهی ایران شوم. از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس خیلی خوشحال شدم و آرزوی هر بازیکنی بازی در پرسپولیس و در کنار هواداران بی نظیر این تیم است.

او تصریح کرد: ۱۰۰ درصد تمام تلاشم را می‌کنم که در زمین بازی بتوانم هواداران را راضی نگه دارم. مسعود ریگی بازیکن بی حاشیه‌ای بوده و با هم هم تیمی بوده‌ایم و اتفاقاً رابطه خیلی خوبی با هم داریم در رابطه با حضور در پرسپولیس با کسی صحبت نکردم و خیلی غیر منتظره شد. زمانی که پیشنهاد پرسپولیس آمد در قبرس بودم و فوراً تمام کارم را انجام دادم که بتوانم سریع‌تر به ایران بازگردم.

مهری خاطر نشان کرد: در پرسپولیس می‌توانم بیشتر در دید باشم و این تیم همیشه در تیم ملی نماینده داشته است. از این اتفاق خیلی خوشحالم و مدت قراردادم با پرسپولیس دو ساله و شماره پیراهنم ۲۷ است.