تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3774711
شناسه : 3774711
تاریخ :
زخمی‌شدن نظامی صهیونیست در عملیات حزب‌الله/ «یعرا» در آتش می‌سوزد اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی‌شدن یک نظامی صهیونیست در نتیجه حملات حزب‌الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلفات جدید مالی و جانی صهیونیست‌ها در نتیجه حملات حزب‌الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که در پی یکی از عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی، یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک ۵ موشک به سوی منطقه اشغالی «شلومی» و شلیک ۲ موشک به سوی منطقه اشغالی «کریات شمونه» خبر دادند.

علاوه بر این جولان اشغالی نیز از سمت لبنان هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که چند موشکِ شلیک‌شده از سمت لبنان به منطقه «بیت هیلل» در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی برخورد کرده است.

به اذعان این رسانه‌ها چند موشک نیز به منطقه اشغالی «جبل حرمون» برخورد کرده و خساراتی را برای صهیونیست‌ها به بار آورده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی در منطقه «یعرا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی در پی حملات مقاومت از جنوب لبنان خبر دادند.