تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بازار سرمایه
لینک : econews.ir/5x3774691
شناسه : 3774691
تاریخ :
کتاب استخدامی بانک تجارت اقتصاد ایران: آزمون استخدامی بانک تجارت در مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و زمان ثبت نام آزمون نیز ۱۷ الی ۲۳ شهریور ماه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آزمون استخدامی بانک تجارت در مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و زمان ثبت نام آزمون نیز ۱۷ الی ۲۳ شهریور ماه است.

خرید کتاب استخدامی بانک تجارت

کتاب استخدامی بانک تجارت از انتشارات ۲۰ تدریس بر اساس آخرین فراخوان استخدامی بانک تجارت ۱۴۰۳ بانک تجارت امسال نیز در نظر دارد که به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرایی خود، از بین فارغ التحصیلان مرد و زن رشته‌های مختلف در سمت‌های شغلی زیر استخدام به عمل آورد که ما در انتشارات ۲۰ تدریس کتاب استخدامی بانک تجارت برای مطالعه شما آماده کردیم که می‌توانید با مطالعه این کتاب به فکر کسب درصد مناسب از این آزمون‌ها باشید

خرید کتاب استخدامی بانک تجارت

کتاب استخدامی بانک تجارت از انتشارات ۲۰ تدریس یکی از بهترین و کامل‌ترین کتاب‌های استخدامی بانک می‌باشد که داوطلبین رشته‌های مختلف استخدامی بانک می‌توانند از این کتاب استفاده کنند

یکی از بهترین و کامل‌ترین کتاب‌های استخدامی است، استخدام در بانک تجارت منوط به کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان است. متقاضیات پس از قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه و معاینات پزشکی، در صورت نداشتن سو پیشینه، طی قرارداد کاری با مدت معین و بیمه تأمین اجتماعی در بانک تجارت استخدام خواهند شد.

کتاب استخدامی بانک تجارت

منابع آزمون استخدامی بانک تجارت

کتاب استخدامی بانک تجارت رشته حسابداری هم با دارا بودن تمامی منابع و پوشش دهی این منابع می‌تواند برای داوطلبین مورد استفاده قرار گیرد منابع آزمون استخدامی بانک تجارت در سال ۱۴۰۳ به دو صورت عمومی و تخصصی است که دروس عمومی برای تمامی رشته‌ها یکسان است و دروس تخصصی هر شغلی فرق دارد.

۹۰ سوال عمومی از دروس:

۱- معارف اسلامی (۱۰ سوال.)

۲- ادبیات و نگارش اداری (۲۰ سوال)

۳- زبان انگلیسی عمومی (۱۰

سوال )۴- اطلاعات و هوش محیطی (۱۰

سوال )۵- مهارت‌های ICDL (۱۰ سوال)

۶- هوش و استعداد تحصیلی (GMAT) (۳۰ سوال

نکات مهم دفترچه ثبت نام استخدامی بانک تجارت مهر ماه ۱۴۰۳

رابطه استخدامی: قرارداد کار معین

داوطلبان پسر دارای معافیت پزشکی هم می‌توانند ثبت نام کنند.

حداکثر سن با در نظر گرفتن همه شرایط ۳۰ سال

حداقل معدل ۱۵

نوع بومی بودن استانی است نه شهرستان

جذب در استان‌های خراسان شمالی و زنجان صرفاً مرد و برای بقیه استان‌ها زن و مرد است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه: روزهای سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ و چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۸ (به مدت ۲ روز)

هزینه ثبت نام ۴۵۰ هزار تومان

مهلت ثبت نام از ۱۷ شهریور تا ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳

زمان برگزاری آزمون ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح

۹۰ سوال نیز به سوالات تخصصی هر رشته اختصاص دارد. مدت زمان پاسخگویی به سوالات عمومی ۷۵ دقیقه و سوالات تخصصی ۱۳۵ دقیقه است.

پیشنهاد ۲۰ تدریس برای مطالعه دروس عمومی استخدامی بانک تجارت کتاب استخدامی عمومی بانک‌ها – نشر ۲۰ تدریس است که به متقاضیان قبولی در آزمون استخدامی بانک تجارت کمک شایانی خواهد نمود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.