تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3774655
شناسه : 3774655
تاریخ :
توسعه روابط در حوزه‌های صنایع فرهنگی در دستور کار است اقتصاد ایران: معاون فناوری پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گفت: آماده ایم در زمینه توسعه روابط در حوزه های مد و لباس، گردشگری و همچنین فروش محصولات ایرانی در ترکیه پیگیری و تعامل کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، گونر گنج آر رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در ایران صبح امروز دوشنبه ۱۹ شهریور با دعوت و هماهنگی پلتفرم بازاریاب از شرکت های عضو پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی طی نشستی با حضور مدیران پارک، ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و دستاوردهای آن، در مورد همکاری‌های مشترک به‌منظور تسهیل و افزایش تبادلات تجاری ایران و ترکیه و همچنین راهکارهای بازاریابی و فروش محصولات ایرانی در بازار ترکیه همفکری کردند.

گونر گنج آر رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در این نشست با اشاره به ظرفیت های موجود در شرکت های عضو پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و نیازهای موجود در بازار ترکیه و همچنین تجربه های موفق قبلی با پارک های علم و فناوری ایرانی گفت: تلاش خواهیم کرد شرکت های ترکیه ای را با پلتفرم بازاریاب آشنا کرده و آنها را به ظرفیت تولیدکنندگان و محصولات ایرانی متصل کنیم.

توسعه روابط در حوزه‌های صنایع فرهنگی در دستور کار است

وی افزود: بازاریاب اولین شبکه سراسری آنلاین بازار یابی و فروش «بی تو بی» بین تولیدکنندگان و صنوف کالاهای مختلف است که به عنوان یکی از اعضای پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، سال ها است در زمینه فروش محصولا ایرانی فعالیت دارد.

همچنین ابراهیم نبیونی معاون فناوری پارک ملی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت های موجود به ویژه در عرصه بازاریابی بین‌المللی پرداخت و گفت: آماده ایم در زمینه توسعه روابط در حوزه های مد و لباس، گردشگری و همچنین فروش محصولات ایرانی در ترکیه پیگیری و تعامل کنیم.

در ادامه سیروس عبدالحسینی مدیرعامل پلتفرم بازاریاب نیز کاهش هزینه های بازاریابی صادراتی، سهولت دسترسی به بازارهای جهانی و ایجاد زیرساخت آنلاین بازاریابی در داخل و خارج از کشور را از جمله محاسن این پلتفرم عنوان کرد.