تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3774604
شناسه : 3774604
تاریخ :
جایگزینی مناسب برای کسب سود بجای ثبت‌نام خودرو اقتصاد ایران: عصر خودرو- اگر نمی‌دانید با پول‌های آزادشده از حساب وکالتی ثبت‌نام خودرو و یا پولی که در دست دارید چه کنید، این مقاله را بخوانید. ما به شما فرصتی معرفی کرده‌ایم تا یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک و سودمند داشته باشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

آیا شما از شرکت‌کنندگان ثبت‌نام خودرو در سال 1403 بودید؟
به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، اجرای قرعه‌کشی‌های متعدد خودرو طی سال‌های گذشته، اگرچه به ظاهر فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری است اما هزینه‌هایی را نیز به متقاضی تحمیل می‌کند. هزینه فرصت سرمایه‌گذاری‌های جایگزین، انتظار طولانی برای شرکت در قرعه‌کشی، احتمال بسیار کم برنده شدن، چالش‌های وکالتی کردن حساب بانکی و خواب پولی که سود آن برای شما نیست از جمله آنها هستند. علاوه بر آن در صورت برنده شدن فرد، امکان فروش خودرو و فرصت کسب مجدد بازده از این بازار برای مدت طولانی به فرد داده نمی‌شود که این موضوع برای کسی که قصد سرمایه‌گذاری دارد مطلوب نیست.

تبعات آزادسازی سپرده‌های وکالتی
بعد از به پایان رسیدن زمان اعلام نتایج و آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده، موجی از سردرگمی در بازارهای مالی رخ می‌دهد. حجم وسیع پول نقد، باعث نوسانات شدیدی در بازار ارز، شکل‌گیری حباب‌های قیمتی در بورس، رشد قیمت در بازار طلا ، ارز و مسکن، رقابت مخرب بانک‌ها و ریسک‌های اعتباری برای فرد از تبعات این آزادسازی است.
با آزادشدن ناگهانی مبلغ وکالتی، همه کسانی که این سرمایه را برای خرید خودرو ذخیره کرده بودند ولی شانس شرکت در قرعه‌کشی را نداشتند، اکنون با نقدینگی قابل توجهی مواجه هستند. این شرایط باعث تصمیم‌گیری‌های شتاب‌زده و بدون تحلیل در میان سرمایه‌گذاران شده و در نهایت موجب از دست رفتن قرصت های مناسب سرمایه گذاری و کسب سود آنها خواهد شد .

همچنین روانه‌شدن حجم زیاد وجوه نقد به بازار، موجب افزایش تقاضا برای کالا و خدمات می‌شود؛ بدون اینکه به همان مقدار تولید و توزیع افزایش پیدا کند. این شرایط رشد سریع قیمت‌ها و افزایش تورم را در کوتاه‌مدت به‌همراه دارد.

بهترین سرمایه‌گذاری با مبالغ کم و سود پایدار
اما بهترین راهکار برای کسانی که می‌خواهند اقدام به حفظ ارزش پول خود یا کسب سود کنند چیست؟

سرمایه‌گذاری یکی از پایه‌های اصلی و مهم برای کسب موفقیت‌های مالی است که در کنار درآمد و مدیریت هزینه به‌عنوان سومین عامل گسترش توان مالی شناخته می‌شود. در دنیای سرمایه گذاری امروز، سرمایه‌گذاری به دسته‌های مختلفی مانند سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی، سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری در طلا، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری در خودرو محدود می‌شود. در حالی که کسب بازده از محل سرمایه‌گذاری در ثبت‌نام خودرو می‌تواند از انواع پرسود سرمایه‌گذاری باشد، اما این اتفاق فقط برای عده کمی که بخت با آنها یار است رخ می‌دهد. در این مقاله  فرصتی را به شما معرفی کنیم تا علاوه بر امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ کم، سود پایدار و بدون ریسک کسب کنید.

کوتاه‌ترین مسیر رسیدن به سود در اولین و بزرگترین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین
یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ایران با پول کم، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد.

این صندوق‌ها با وجود کادر مجرب و متخصص در زمینه سرمایه‌گذاری در بورس، اوراق مشارکت و طلا تلاش بر این دارند که بازدهی بیشتری نسبت به بازار‌های دیگر کسب کنند، طبق آمار‌های موجود، صندوق‌های سرمایه‌گذاری به بازدهی بیش از سپرده بانکی و گاهی بیشتر از بازدهی شاخص بورس‌ دست یافته‌اند.

نکات مهم سرمایه‌گذاری با پول کم در این صندوق‌ها عبارت‌اند از: بازدهی خیلی بهتر از بانک، کسب سود روزشمار، برداشت وجه در هر زمان و نقد شوندگی بالا، ریسک بسیار پایین و امنیت سرمایه شما. معمولاً بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری عددی بین 25 الی 32 درصد در سال می‌باشد.

اگر بخواهیم به زبانی ساده و قابل درک iBshop را معرفی کنیم، باید گفت یک سامانه سرمایه‌گذاری آنلاین است که نمونه‌های مشابه آن در تمام نقاط دنیا وجود دارد؛ البته با این تفاوت که کاربران آی‌بی‌شاپ که اولین و بزرگترین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور است، می‌توانند بدون نیاز به حضور در بورس‌ یا مراجعه به شرکت‌های کارگزاری بورس، به‌صورت آنلاین و حتی در روزهای تعطیل، در انواع صندوق‌ها به سرمایه‌گذاری بپردازند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری آی بی شاپ کدام‌اند؟
انواع مختلفی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در iBshop وجود دارند که به‌صورت دلخواه می‌توانید بصورت آنلاین در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده و در سود آنها با توجه به ریسک‌پذیری خود و قوانینی که برای هر صندوق در نظر گرفته شده، شریک شوید. این صندوق‌ها از انواع صندوق‌های با درآمد ثابت و صندوق طلا هستند که تحت مدیریت یکی از بزرگترین و موفق‌ترین نهادهای مالی کشور یعنی تأمین سرمایه تمدن که دارایی بیش از 80 همت را مدیریت می‌کند فعالیت می‌کنند.

هم سود کسب کنید و هم در قرعه‌کشی خودرو برنده شوید
فرصتی بی‌نظیر برای تمامی کاربران، چه کاربران فعلی آی‌بی‌شاپ و چه افراد جدید، فراهم آمده است. تمامی کاربران می‌توانند با انجام مراحل مختلف، امتیاز جمع‌آوری کرده و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی سه دستگاه خودرو 207‌ و100صندوق طلا هریک به ارزش 20میلیون تومان افزایش دهند . برای شروع سرمایه گذاری اینجا کلیک کنید.

نحوه کسب امتیاز در جشنواره آی‌بی‌شاپ
1. ثبت نام کاربر جدید
هر فردی که به تازگی در سایت آی‌بی‌شاپ ثبت‌نام کند و مراحل ثبت‌نام خود را به پایان برساند، 1 امتیاز دریافت خواهد کرد. این امتیاز فقط برای کاربران جدیدی که ثبت‌نامشان بین 17 شهریور تا 31 شهریور انجام می‌شود، محاسبه خواهد شد.
2. خالص صدور کاربر
برای هر 10 میلیون تومان خالص صدور توسط کاربران جدید در بازه زمانی کمپین، 1 امتیاز به حساب کاربر اضافه می‌شود. این صدور می‌تواند در صندوق‌هایی مانند صندوق گنجینه زرین شهر، صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی، صندوق تداوم اطمینان تمدن و صندوق طلای تابان تمدن انجام شود.

مهلت شرکت در جشنواره و شرایط نهایی
کاربران باید توجه داشته باشند که آخرین مهلت برای شرکت در جشنواره و کسب امتیاز، 31 شهریور است. همچنین، تمامی سرمایه‌گذاران باید مبلغ سرمایه‌گذاری شده خود را تا تاریخ 30 مهر در حساب خود نگه دارند تا بتوانند در قرعه‌کشی نهایی شرکت داده شوند.

جمع‌بندی
در طرح‌های قرعه‌‌کشی خودرو در سال 1403 برخی افراد شانس موفقیت داشتند و برخی دیگر نتوانستند به خواسته خود برسند. بعد از آزادسازی پول‌های بلوکه ‌شده در حساب وکالتی، احتمالاً خیلی‌ها دچار سردرگمی شدند که با این وجوه باید چه کنند؟ اگر شما یکی هم یکی از این افراد هستید، هوشمندانه عمل کنید و وارد یک سرمایه‌گذاری با برد قطعی با استفاده از سامانه آی‌بی‌شاپ شوید.