تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3774596
شناسه : 3774596
تاریخ :
برنامه‌ریزی جهت تبادل گواهینامه‌ رانندگی میان اتباع ایران و هند اقتصاد ایران: رییس پلیس راهور فراجا با شرکت در کنفرانس جهانی دهلی نو از برنامه‌ریزی جهت تبادل گواهینامه‌ رانندگی میان اتباع ایران و هند خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کنفرانس جهانی پیشگیری از آسیب و ارتقای ایمنی به صورت دوسالانه، هر نوبت در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود که پلیس راهور فراجا در سه دوره گذشته این کنفرانس که در کشورهای مکزیک، فنلاند و تایلند برگزار شده، مشارکت فعال داشته است.

تمرکز رویداد جهانی ایمنی ۲۰۲۴ بر ایمنی و پیشگیری از آسیب می‌باشد که کارشناسان بین‌المللی باهدف «ساخت آینده‌ای امن تر برای همه و راهبردهای عادلانه و پایدار برای پیشگیری از آسیب گرد هم می‌آیند.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در مراسم افتتاحیه همایش ایمنی ۲۰۲۴ هند شرکت و در ادامه نیز در کارگاه‌های مختلف آموزش از جمله «مدل سازی چشم‌انداز صفر در سوانح جاده‌ای» و حوزه‌های مختلف اعم از دهه دوم اقدام برای ایمنی، حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و راه‌های کاهش تصادفات و جان‌باختگان در حوزه‌های مختلف حضور یافت.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای برخی کشورها در حوزه ایمنی و کاهش تصادفات، رایزنی با سفارت جمهوری اسلامی ایران جهت تبادل متقابل گواهینامه‌های رانندگی صادره توسط دو کشور در قالب کنوانسیون‌های بین‌المللی، بازدید از پلیس ایالتی هند و دیدار با رئیس پلیس دهلی نو و همچنین بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهر دهلی از دیگر برنامه‌های سردار حسینی در هند بود.

گفتنی است؛ برنامه‌ریزی جهت تبادل گواهینامه‌های رانندگی برای اتباع دو کشور، دریافت اطلاعات و دانش عرضه شده در کنفرانس در حوزه ارتقا ایمنی ترافیک و همچنین استفاده از طرح کاهش تصادفات کودکان در راستای اجرای سند دهه اقدام برای ایمنی راه‌ها بر اساس مدل‌های سازمان بهداشت جهانی ارائه شده در کنفرانس از جمله دستاوردهای سفر کاری رئیس پلیس راهور فراجا و هیئت همراه به کشور هند بود.