تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3774595
شناسه : 3774595
تاریخ :
هیولای شارژدهی؛ باتری ۱۱٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی در ۴۵ دقیقه شارژ می‌شود! اقتصاد ایران: اگر به گوشی هوشمندی با شارژدهی چندروزه نیاز دارید، اوکیتل WP30 Pro با باتری ۱۱ هزار میلی‌آمپرساعتی قطعاً گزینه‌ای جذاب برای شما خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت Oukitel در رویداد IFA 2024، از گوشی WP30 Pro رونمایی کرد که مهم‌ترین ویژگی آن باتری ۱۱٬۰۰۰ میلی‌‌آمپر‌ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات است و به‌ همین دلیل لقب هیولای شارژدهی را به‌ خود اختصاص می‌دهد. برخلاف اکثر گوشی‌های حجیم، دیگر مجبور نیستید برای پر شدن باتری این گوشی، مدت زیادی صبر کنید.

اوکیتل ادعا می‌کند باتری گوشی WP30 Pro تنها در مدت ۴۵ دقیقه از صفر به ۱۰۰ می‌رسد. علاوه‌بر این می‌توانید این محصول را فقط در ۳۰ دقیقه از صفر تا ۸۰ درصد و در ۱۵ دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد شارژ کنید.

گوشی Oukitel WP30 Pro از دکمه‌ی کناری با قابلیت سفارشی‌سازی بهره می‌برد که می‌توانید آن را برای بازکردن اپلیکیشن‌ها یا انجام کارهای خاص تنظیم کنید. دکمه‌ی مورد اشاره از تک‌کلیک، دو بار کلیک و فشردن و نگه‌داشتن پشتیبانی می‌کند.

گوشی Oukitel WP30 pro
Oukitel

دومین ویژگی گوشی اوکیتل WP30 Pro، نمایشگر ثانویه‌ در پشت این دستگاه است که درست در وسط ماژول دوربین قرار دارد و ساعت و برخی اپلیکیشن‌های خاص را نمایش می‌دهد. اگرچه این ایده کاملاً جدید به‌حساب نمی‌آید؛ اما امکانِ گرفتن سلفی با دوربین پشتی ۱۰۸ مگاپیکسلی ازطریق نمایشگر مذکور بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد. دستگاه مذکور همچنین از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر اصلی بهره می‌برد.

قلپ تپنده‌ی Oukitel WP30 Pro، تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۵۰ است و از نمایشگر ۶٫۸ اینچی FHD Plus با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، وای‌فای ۶، دو سیمکارت همزمان و سیمکارت مجازی، لنزهای اختصاصی دید در شب و ماکرو و گواهینامه‌های IP68 و IP69K بهره می‌برد.

گواهی IP69K به معنای مقاومت کامل دربرابر گردوغبار و مقاومت دربرابر شست‌وشو با فشار آب بالا است. گوشی اوکیتل همچنین با گواهینامه MIL-STD-810H عرضه می‌شود که نشان از استحکام بالای آن دارد.

مقالات مرتبط:
  • گوشی C38 با پنل پشتی شبیه سرامیک و چیدمان جذاب دوربین معرفی شد
  • این گوشی جان‌سخت باتری ۱۱ هزار میلی‌آمپرساعتی و دوربین دید در شب دارد

ضخامت اوکیتل WP30 Pro به‌دلیل بهره‌گرفتن از باتری بسیار بزرگ به ۱۷٫۸ میلی‌متر می‌رسد که دو برابر ضخامت گوشی‌های هوشمند معمولی است. وزن این دستگاه نیز به عدد قابل‌ توجه ۴۱۳٫۸ گرم می‌رسد.

متأسفانه اوکیتل WP30 Pro به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و سابقه‌ی این شرکت در به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خیلی خوب نیست. درواقع انتظار می‌رود دستگاه مذکور هیچ آپدیت نرم‌افزاری و حتی وصله‌ی امنیتی جدیدی دریافت نکند. قیمت گوشی جدید اوکیتل حدود ۴۷۰ دلار است و فقط در برخی بازارها عرضه خواهد شد.