تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774591
شناسه : 3774591
تاریخ :
تصادف در محدوده امام زاده هاشم(ع)/۵ نفر مصدوم و یک تن فوت شد اقتصاد ایران: دماوند- رئیس جمعیت هلال‌احمر دماوند از تصادف دو خودرو سواری در محور هراز، محدوده امامزاده هاشم خبر داد و گفت: طی این حادثه یک نفر فوت و پنج تن مصدوم شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

‌به گزارش خبرنگار مهر، سعید طاهری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از وقوع حادثه برخورد دو خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ در محور هراز خبر داد.

طاهری در تشریح این خبر گفت: این حادثه ساعت ۱۱:۴۶ دقیقه امروز دوشنبه به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر دماوند اعلام و بلافاصله نجات گران همراه خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.‌

وی گفت: این حادثه که در محور هراز رخ داده بود پنج مصدوم و یک فوتی به همراه داشت و برای سه نفر از مصدومین حادثه بلافاصله اقدامات اولیه انجام و مصدومان توسط نجات گران به صورت سرپایی مداوا شدند و با رضایت شخصی مصدومین انتقال به مرکز درمانی انجام نشد و دو مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر دماوند با اشاره به حضور نیروی انتظامی و پلیس راهور جهت تأمین جاده در محل افزود: در این حادثه خانمی ۲۶ ساله فوت و پس از رها سازی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.