تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3774590
شناسه : 3774590
تاریخ :
داوطلبان سلامت نقش مهمی در افزایش سواد سلامت افراد جامعه دارند اقتصاد ایران: بیجار- رییس مرکز بهداشت بیجار گفت: داوطلبان سلامت نقش موثری در ارتقای سلامت و افزایش سطح سواد سلامت افراد جامعه دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، افشین جمشیدی ظهر دوشنبه در جریان تقدیر از داوطلبان سلامت بیجار اظهار کرد: داوطلبان سلامت افرادی هستند که در سطح جامعه مقبولیت دارند و با انجام فعالیت‌های خیرخواهانه منجر به ارتقا سلامت در جامعه می‌شوند.

وی به اهمیت مشارکت مردم به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه و توانمندسازی جامعه اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های داوطلبان سلامت یکی از عوامل مؤثر در ارتقای سلامت و افزایش سطح سواد سلامت افراد جامعه است.

وی اعلام کرد: برنامه داوطلبان سلامت محله از نمونه‌های بارز مشارکت فراگیر و مداخله نیرومند مردم در سلامت خود محسوب می‌شود که دستیابی به ارتقای سلامت فردی و گروهی در جامعه نیز از دستاوردهای آن است.

در پایان از داوطلبان سلامت فعال مراکز جامع سلامت که در برنامه نیاز سنجی، تعیین مشکلات حوزه بهداشت و اولویت بندی آنها در مناطق مختلف سطح شهرستان بیجار همکاری کرده بودند، با اهدا هدیه تقدیر به عمل آمد.