تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3774581
شناسه : 3774581
تاریخ :
اقدام اخلاقی باشگاه استقلال در قبال کوین یامگا اقتصاد ایران: باشگاه استقلال وارد دعوای حقوقی با یامگا نخواهد شد و مطالبات این باریکن را به صورت کامل پرداخت می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری تسنیم: کوین یامگا امروز با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود از آمادگی‌اش برای حضور در میادین مسابقه خبر داد. پس از این موضوع برخی کارشناسان حقوقی اعلام کردند چنانچه یامگا تاییدیه ایفمارک را داشته باشد و استقلال این بازیکن را از فهرست نفرات خود خارج کند این مسئله تبعات قانونی سختی برای باشگاه همراه خواهد بود و منجر به پرداخت غرامت و مسدود شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال می‌شود.

یک مقام آگاه در باشگاه استقلال اما در این باره گفت: باشگاه استقلال قدردان زحمات کوین یامگا بوده و هست و این بازیکن با اخلاق همیشه مورد احترام هواداران، مدیران و مربیان باشگاه قرار داشته از این رو هرگز قرار نیست باشگاه استقلال با این بازیکن باشخصیت و خوش اخلاق وارد چالش حقوقی شود.

وی افزود: مبلغ قرارداد این بازیکن به صورت تمام و کمال پرداخت خواهد شد و مدیریت باشگاه با احترام با این بازیکن رفتار خواهد کرد. نیاز به طرح دعوی حقوقی نیست چون دو طرف به مفاد قرارداد فی مابین پایبند هستند و مدیریت باشگاه استقلال خود را ملزم می‌داند در کمال احترام و متانت با این بازیکن رفتار کند.