تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3774575
شناسه : 3774575
تاریخ :
حمید فتاحی رئیس سازمان تنظیم مقررات شد اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات در حکمی «حمید فتاحی» را به سمت ریاست سازمان رگولاتوری و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات منصوب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از انتصاب رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سوی وزیر ارتباطات خبر داده است.

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور ماه) در حکمی حمید فتاحی را به سمت ریاست سازمان رگولاتوری و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات منصوب کرد.

فتاحی پیش از این و در دولت سیزدهم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بود. او در ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز عهده‌دار این سمت بود.

در حکم وزیر ارتباطات برای انتصاب حمید فتاحی به ریاست رگولاتوری آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی» منصوب می‌شوید.»

ستار هاشمی در ادامه متن حکم انتصاب نیز نوشته است: «امید است با اتکا به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان‌ها در اجرای سیاست‌های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران، ساعی و سرفراز باشید.»

به این ترتیب فتاحی باید جانشین امیر محمدزاده لاجوردی شود که در زمان وزارت عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم، سمت ریاست سازمان تنظیم مقررات را بر عهده داشت.